کد خبر: ۹۳۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اعلام کرد: ایران بر اساس احترام متقابل و در چارچوب اصول و قواعد بین المللی، به سیاست حسن همجواری با همسایگان ادامه می دهد و برقراری و ارتقای ثبات و امنیت در منطقه را در برقراری تعامل سازنده با همسایگان می داند و با جدیت آن را ادامه خواهد داد.

واکنش تهران به ادعای حمله ایران به عربستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اعلام کرد: ایران بر اساس احترام متقابل و در چارچوب اصول و قواعد بین المللی، به سیاست حسن همجواری با همسایگان ادامه می دهد و برقراری و ارتقای ثبات و امنیت در منطقه را در برقراری تعامل سازنده با همسایگان می داند و با جدیت آن را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اظهار کرد: اینگونه خبرسازی های مغرضانه از سوی برخی محافل غربی و صهیونیستی با هدف ایجاد فضای منفی علیه جمهوری اسلامی ایران و تخریب روندهای مثبت جاری با کشورهای منطقه صورت می گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام متقابل و در چارچوب اصول و قواعد بین المللی، به سیاست حسن همجواری با همسایگان ادامه می دهد و برقراری و ارتقای ثبات و امنیت در منطقه را در برقراری تعامل سازنده با همسایگان می داند و با جدیت آن را ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ یمن از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی علیه غیر نظامیان یمنی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
کانادا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام آمریکا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اروپا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام عربستان سعودی جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اسرائیل جنایتکاراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
عربستان سعودی به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: