کد خبر: ۹۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
باقری، درباره مذاکرات احیای برجام گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمعبندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کرده و امیدواریم این ابتکارات زمینه ساز تحرکی جدید در عرصه مذاکرات باشد.

باقری: در روز‌های گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال شده / امیدواریم زمینه ساز تحرکی جدید باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا:  معاون سیاسی وزارت خارجه در نشست با سفرای مقیم تهران با اشاره به اقدامات قهری یک‌جانبه از جمله تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده آمریکا گفت: تحریم‌های ظالمانه، بزرگترین پروژه نقض نظام‌مند حقوق بشر در جهان است که آمریکا مدیر پروژه و بسیاری از کشورهای غربی، کارگزاران و مجریان آن هستند.

سفرا و روسای نمایندگی‌های سیاسی مقیم تهران، چهارشنبه ۱۱ آبان، در نشستی در وزارت امور خارجه درباره حادثه تروریستی شاه چراغ در شیراز و روند تحولات در چند هفته اخیر شرکت کردند. در این نشست که با حضور «علی باقری» معاون سیاسی و «رضا نجفی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، معاون سیاسی وزارت امور خارجه طی سخنانی با اشاره به حمله تروریست‌ها به شهروندان بی‌گناه ایرانی در حرم شاه چراغ گفت: «حمله تروریستیِ شیراز، گواه دیگری بر حقانیت مسیر ما مبنی بر ایستادگی بی‌امان در برابر افراط‌گرایی خشونت‌آمیز و تروریسم داعش در منطقه است».

وی افزود: «این حمله تروریستی نشان داد که ما، منطقه و جهان، تا چه اندازه مدیون شهید سرافراز سردار سپهبد سلیمانی هستیم؛ شهیدی که ثابت کرد جدی‌ترین قدرت در برابر تروریسم داعش است».

باقری با اشاره به سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پدیده شوم تروریسم، اظهار داشت: «حمله تروریستی شیراز که جانِ ۱۵ انسان بی‌گناه از جمله کودکان و زنان را گرفت، جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم ثابت قدم‌تر خواهد کرد».

در ادامه وی با تاکید به برخورد دوگانه غرب در قبال پدیده تروریسم، تاکید کرد: «برخی از کشورهای غربی نسبت به این حمله تروریستی ابراز انزجار نکردند و حتی از محکوم نمودن این حمله تروریستی، آن‌هم به‌صورت شفاهی خودداری جستند. آن‌ها حتی با کودکی که پدر، مادر و برادر خود را در این حادثه تروریستی از دست داد نیز، ابراز همدردی نکردند.»

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره دروغ‌پراکنی گسترده و بی‌سابقه و انتشار اطلاعات نادرست در مورد تحولات ایران توسط رسانه‌های معاند و مورد حمایت برخی از کشورهای غربی‌ طی هفته‌های گذشته، تصریح نمود خشونت و هرج و مرجی که در اثر مداخلات تحریک‌آمیز و شبهه‌افکنی برخی رسانه‌های تفرقه‌انگیز مستقر در برخی کشورهای غربی بر تجمعات مسالمت‌آمیزِ شهروندان ما تحمیل شد، جان افراد بی‌گناه از جمله ۳۰ پلیس را گرفت و صدها مکان عمومی و خصوصی را ویران کرد و سوزاند. حتی آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی نیز از این خشونت در امان نماند.

باقری با اشاره به اقدامات قهری یک‌جانبه از جمله تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده آمریکا گفت: «تحریم‌های ظالمانه، بزرگترین پروژه نقض نظام‌مند حقوق بشر در جهان است که آمریکا مدیر پروژه و بسیاری از کشورهای غربی، کارگزاران و مجریان آن هستند.»

معاون سیاسی وزارت امور خارجه افزود: «آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که با وجود این که در چند هفته گذشته بارها و بارها نام دختر ایرانی "مهسا امینی" را در مواضع مقام‌های غربی و اخبار و گزارش‌های رسانه‌های غربی شنیده‌اید، اما چرا تاکنون هیچ اسمی از "زهرا پاپی"، دختر ده ساله اهل لرستان و "امیرحسین نارویی"، پسر ده ساله اهل زابل و دهها کودک مبتلا به بیماری خاص که به خاطر تحریم‌های ظالمانه یکجانبه و محرومیت از دسترسی به داروهای مورد نیاز به قتل رسیده‌اند، به گوشتان نخورده است؟ پاسخ روشن است! تحریم‌کنندگان حاضر نیستند به جنایت‌های ناشی از تحریم اعتراف کنند؛ چه برسد به این که بخواهند برای آن فضاسازی سیاسی و رسانه‌ای کنند».

باقری، درباره مذاکرات احیای برجام گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمعبندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کرده و امیدواریم این ابتکارات زمینه ساز تحرکی جدید در عرصه مذاکرات باشد.

وی‌ همچنین در مورد تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای رسیدگی به موضوعات ادعایی مربوط به تعهدات پادمانی ایران افزود: پیرو توافق صورت گرفته، هیات فنی جمهوری اسلامی ایران طی روزهای آینده به وین اعزام خواهد شد تا در این خصوص با مسئولین آژانس گفت‌وگو کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون با کمک و حمایت پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های القاعده از سال 2001 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
آلمان جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
سوئیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
کانادا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.

بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر القاعده را وارد سوریه و عراق کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر داعش را وارد سوریه و عراق کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون جنایتکاران را پناه داده است چرا؟
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟

جمهوری آذربایجان به همراه ترکیه در منطقه قره باغ علیه نیروهای ارمنستان از پهپادهای ساخت رژیم صهیونیستی و انواع سلاح های اسرائیلی استفاده کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
از خط قرمز ما عبور کنید، نابودتان می کنیم
اجازه عبور آمریکایی‌ها و دیگران از خطوط قرمز را نمی‌دهیم/ لازم باشد با آنها برخورد می‌کنیم.

مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
ملت ایران خواستار صدور دستور تسریع در محاکمه مرتکبان جنایت ترور شهید سلیمانی هستند
انتظار مردم این است که عوامل قضایای اخیر دستگیر و مجازات شوند
ایران برای مبارزه با آمریکا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
ایران برای مبارزه با اروپا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
آمریکا و مزدورانشان با سوءاستفاده از حوادث اخیر برای فراهم کردن زمینه جهت حمله تروریستی داعش تلاش کردند.

آمریکا ایران را تهدید به حمله نظامی کرد؟ و ما هم از آمریکایی ها در منطقه انتقام می گیریم.

آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.

متاسفانه برخی خیانتکاران در داخل کشور هنوز هم از جنایت های آمریکا دفاع و حمایت می کنند شرم آور و تاسف بار است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در مورد برجام و مذاکرات وین متهم است، نه مدعی
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
در شرایطی که آمریکا بدعهدی می‌کند، دروغ می‌گوید و ریاکاری می‌کند، نمی‌توانیم وارد فضای گفتگو شویم.

آمریکا نگرانی واقعی و صادقانه در مورد شرایط حقوق بشر در ایران و یا هرکجای دیگر ندارد. آمریکا ادعا می کند که از زنان ایرانی دفاع می کند، زنانی که بطور جدی از دهها سال تحریم غیر انسانی آمریکا صدمه دیده اند. جنگ واقعی اکنون در مورد غذا و دارو است و این امر حتی از استاندارد دوگانه فراتر بوده و ضمن اینکه یک رویکرد سیاسی و گزینشی نسبت به حقوق بشر می باشد، جنایت جنگی محسوب می شود.
تلاش آمریکا برای برگزاری جلسه غیر رسمی در مورد شرایط داخلی ایران، رویه ای خطرناک و غیر سازنده است.
در شرایطی که دهها سال زنان ایرانی از تحریم های غیر انسانی آمریکا صدمه دیده اند، این کشور صلاحیت حقوقی، اخلاقی و سیاسی برای برگزاری جلسه در مورد شرایط داخلی ایران را ندارد.
نمی‌توانیم در شرایطی که آمریکا ایجاد کرده وارد فضای گفتگو شویم+فیلم
آمریکا صلاحیت برگزاری جلسه در مورد شرایط داخلی ایران را ندارد
در کنار این هتک حرمت، انسان‌های معصوم و بی‌گناهی به قتل رسیدند که باز از خصوصیات این جنایت آن بود که کودک در بغل مادر به قتل رسید. البته کودک‌کشی از خصوصیات رژیم منحوس اسرائیل است و خوب می‌دانید که داعش هم مولود آمریکا و اسرائیل است. اصلاً داعش و کتاب‌های داعش در سازمان‌های امنیت آمریکا و اسرائیل نوشته شده و این‌گونه جنایات جزء برنامه‌های آنها بوده و هست. بنا بر این روشن است که خون این شهدای بی گناه به گردن آمریکا و اسرائیل و از جمله عربستان است، ومسئولیت مستقیم متوجه اینها است.
اولاً اینها در صدد هتک حرمت حرم‌های شریف و مورد احترام شیعیان هستند. این خوی پلید داعش و داعشی‌ مسلکان است که می‌دانند این حرم‌ها محور اعتقادات شیعه و حتی همه مسلمان‌های واقعی است. در میان اهل سنت جمعیت فراوانی هستند که به قصد زیارت در این حرم‌ها رفت و آمد می‌کنند، لذا تلاش می‌کنند که این محور مهم را مورد اهانت قرار بدهند.
در طول تاریخ هم دشمنان حق و حقیقیت به هنگام مقابله با شیعه یا اسلام واقعی اعتاب مقدسه را مورد هتک قرار داده‌اند، متوکل‌ها در طول تاریخ فراوان بوده‌اند.
روشن است که خون این شهدای بی گناه به گردن آمریکا و اسرائیل و از جمله عربستان است، ومسئولیت مستقیم متوجه اینها است.
خون شهدای شاهچراغ بر گردن آمریکا و اسرائیل است

کره شمالی: آمریکا و کره جنوبی رزمایش نظامی خود را متوقف کنند

انتقاد از سکوت بی شرمانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 2011 تاکنون در قبال تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
انتقاد از سکوت بی شرمانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 2015 تاکنون در قبال تجاوزات مکرر رژیم سعودی به یمن برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
انتقاد از سکوت بی شرمانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 2015 تاکنون در قبال تجاوزات مکرر امارات به یمن برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
نمی‌گذاریم آمریکا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
نمی‌گذاریم اروپا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز نشان داد که همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بوده است.
آمریکا جنایتکار ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

مذاکرات برجام در سال 94 به بن‌بست رسیده بود
مذاکرات برجام در سال 94 به بن‌بست رسیده بود
مذاکرات برجام در سال 94 به بن‌بست رسیده بود
دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
مذاکرات برجام به بن‌بست رسیده است بسیار عالی است و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
در‌های دیپلماسی با ایران همچنان باز نیست چون به خاطر که در‌های دیپلماسی را اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل غارت کردند.
بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی هستند.
بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
دولت بایدن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای رسیدن به توافق با ایران است باز هم 100 درصد فقط دروغ است
مدعیان دروغین حقوق بشر از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه به تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی خدمت می کنند.
مدعیان دروغین حقوق بشر از سال 2011 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه به تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی خدمت می کنند.

حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2001 تاکنون تروریسم کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2001 تاکنون القاعده کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون داعش کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
در زمان که آمریکا و متحدانش به سرکردگی کاخ سفید و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی داعشو سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند ولی متاسفانه دولت خیانتکار حسن روحانی بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور سابق ایران به همراه ظریف و عراقچی و غیره با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

۱۰:۴۱۰۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
۰۹:۴۳۱۱ آبان ۱۴۰۱
اعمال تحریم به بهانه حمایت از اغتشاشات دخالت در امور داخلی ایران است
ایران برای مبارزه با آمریکا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
ایران برای مبارزه با اروپا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در عراق از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
باقری معاون سیاسی وزارت خارجه شرم هنوز هم حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از اغتشاشگران اخیر درس عبرت نگرفته است باز هم به دنبال درباره مذاکرات احیای برجام است شرم آور و تاسف باراست.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
باقری معاون سیاسی وزارت خارجه هنوزهم حمایت همه جانبه آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از اغتشاشگران اخیر در کشور درس عبرت نگرفته است باز هم به دنبال درباره مذاکرات احیای برجام است شرم آور و تاسف باراست.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
از برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی داريم/ ولی ما حمایت و استقبال نمی کنیم
آمریکا و هم کشورهای اروپایی قابل اعتماد نیستند و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا و کشورهای اروپایی همچنان دشمن درجه یک ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند.
آمریکا و کشورهای اروپایی همچنان حامی اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین هستند.
آمریکا و کشورهای اروپایی همچنان حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.

اروپا جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون جنایتکاران را پناه داده است چرا؟
اروپا جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟
اروپا جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟

۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
هیاتی از ایران برای شروع گفت‌وگوها با آژانس به وین می‌رود/ و باز هم غلط و اشتباه است.
امیرعبداللهیان: ایران از مسیر اتحادیه اروپا به آمریکا پیام داده/ باز هم غلط و اشتباه است.

سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون جنایتکاران را پناه داده است چرا؟
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟
سوئیس جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
آلمان جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
سوئیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
کانادا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.

بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر القاعده را وارد سوریه و عراق کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر داعش را وارد سوریه و عراق کرده است.
جمهوری آذربایجان به همراه ترکیه در منطقه قره باغ علیه نیروهای ارمنستان از پهپادهای ساخت رژیم صهیونیستی و انواع سلاح های اسرائیلی استفاده کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۱۰:۳۹۱۲ آبان ۱۴۰۱
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

۱۰:۳۸۱۲ آبان ۱۴۰۱
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
ادامه مذاکرات وین توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واقع سرپوش گذاشتن بر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان از اغتشاشگران اخیر در کشور است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
ادامه مذاکرات وین توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن بر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان از اغتشاشگران اخیر در کشور است.
ادامه مذاکرات وین توسط علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن بر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان از اغتشاشگران اخیر در کشور است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
تهدید وزیر خارجه اوکراین علیه ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
تکرار ادعای پهپادی علیه ایران از سوی مذاکره‌کننده ارشد آمریکا / ولی ما اعتماد به مذاکره‌کننده ارشد آمریکا نداریم
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
بلینکن بی ادب باز هم ادعاهای بی‌اساس علیه ایران را تکرار کرد
اغتشاشگران بی ادب ثابت کردند که سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل هستند
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت اسرائیل و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکایی ها جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: