کد خبر: ۹۳۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۳
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از راه‌اندازی مجتمع انتظامی در بهشت زهرا (س) خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع انتظامی در بهشت زهرا / امنیت بهشت زهرا به نیروی انتظامی سپرده شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: فرمانده انتظامی تهران در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از راه‌اندازی مجتمع انتظامی در بهشت زهرا (س) خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و گفتگو کرد.

سردار رحیمی در این نشست گفت: به منظور ایجاد رفاه برای مراجعان این سازمان مقدس و محیط پیرامونی آن که بالغ بر ۵۵۰ هکتار است و امنیت حداکثری، سازمان نیاز به مجتمع انتظامی دارد که با ایجاد آن گامی بلند در مسیر حفظ و حراست سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برداشته می‌شود.

در این نشست جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) نیز گفت: خدمات‌رسانی حداکثری به خانواده متوفیان و ایجاد فضای امن برای حضور در این سازمان شریف و گلزار مطهر شهدا مورد تاکید ماست و نیاز به زیرساخت های جدی دارد.

او افزود: ایجاد این مجتمع ضمن افزایش امنیت پیرامونی در سازمان، موجب خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به مراجعان به این سازمان خواهد بود.

 

روابط عمومی بهشت زهرا در ۶ مهر ۱۴۰۱ در اطلاعیه اعلام کرده بود: «حفاظت محیطی و پیرامونی این سازمان بر عهده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که طی تفاهم‌نامه‌ای این حفاظت به یگان فاتحین واگذار شد. در همین ارتباط روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: مدیریت این سازمان قدردان همراهی‌ها و همکاری دژبان ارتش است که در طی سالیان به بهترین شکل ممکن موضوع حفاظت محیطی و حراست از این آرامستان شریف را برعهده داشت و ان‌شاءالله این همکاری در زمینه‌های دیگر از جمله تشریفات سازمان ادامه خواهد داشت.

به دلیل نیاز به مراقبت حداکثری از این آرامستان و به‌ویژه بزرگترین میراث فرهنگی دوران دفاع مقدس، یگان فاتحین با سابقه درخشان، هماهنگی با یگان حفاظت شهرداری و مجموعه انتظامی در این سازمان مستقر شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: