کد خبر: ۹۳۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۶
ستاره پرتغالی تراکتور فرصت ثبت یک رکورد ویژه به نام خودش دارد.

ریکاردو آلوز و فرصت ویژه برای رکورد زنیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در فصل بیست و دوم با تغییرات زیادی وارد مسابقات شد و بازیکنانی به خدمت گرفت که شاکله اصلی تیم را به کلی تغییر دادند و برخی از این نفرات در حد انتظار ظاهر نشده ولی برخی دیگر عملکرد درخشانی داشتند که سرآمد آنها را می‌توان ریکاردو آلوز، آقای پاس گل کنونی لیگ برتر دانست.

ریکاردو آلوز که از اولین هفته حضورش در فوتبال ایران با عملکردی خیره‌کننده توانسته برای تراکتوری‌ها گل‌سازی کند، در دیدار با ملوان به روند فوق‌العاده‌اش ادامه داد و با ارسال دقیق ضربه ایستگاهی به‌دست آمده به سود سرخ‌پوشان تبریزی، پایه‌گذار گل اول تیمش در برابر حریف پایین‌جدولی بود.

آلوز با ساخت گل تیمش در دیدار با ملوان، شمار پاس‌گل‌های خود را در لیگ بیست‌ودوم به عدد 7 رساند. نکته جالب‌توجه اینکه سعید صادقی ستاره فصل گذشته گل‌گهر سیرجان با 13 پاس‌گل توانست رکورد بیشترین میزان پاس‌گل در یک فصل را بشکند اما حالا هافبک پرتغالی تراکتوری‌ها در طول 11 هفته توانسته 7 پاس‌گل بدهد و این فرصت را دارد تا با عبور از رکورد صادقی، نام خود را وارد آلبوم افتخارات لیگ برتر فوتبال ایران کند و رکوردی تازه را به‌ثبت برساند.

اگر مشکلی مثل مصدومیت برای این بازیکن رخ ندهد در 19 هفته باقی مانده تا پایان فصل با ثبت تنها 6 پاس گل دیگر به رکورد صادقی برسد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: