کد خبر: ۹۳۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۹۷
قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری، در برنامه شیوه در شبکه ۴سیما اتهاماتی را متوجه شهیدمطهری،هاشمی رفسنجانی و بازرگان کرد.
توهین به مرحوم هاشمی و شهید مطهری روی آنتن زنده تلویزیون / مصباح یزدی ضدخشونت بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد: قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری، در برنامه شیوه در شبکه ۴سیما اتهاماتی را متوجه شهیدمطهری،هاشمی رفسنجانی و بازرگان کرد.

قاسم روانبخش سعی داشت، موضوع اعتراضات اخیر را به نقش برخی رسانه‌ها و خبرنگاران خاص تقلیل داده و مطالبات نسل‌های ایرانی را نه چندان مهم ارزیابی کند. روانبخش در جریان این گفت‌وگو مدام به اصلاحات و رسانه‌های اصلاح‌طلب اشاره و تلاش کرد ریشه مشکلات اخیر را متوجه رسانه‌ها کند.

قرائت خاص روانبخش از انقلاب، مبارزات انقلابی و فعالیت‌های سیاسی به اندازه‌ای یک‌سویه بود که در اظهاراتش افرادی مانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، مهندس بازرگان و حتی شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را طرفدار مجاهدین خلق و خشونت معرفی کرد و در نقطه مقابل چهره‌ای چون آیت‌الله مصباح‌یزدی را در شمایل فردی معرفی کرد که در همه آثار و گفته‌هایش منشی ضد خشونت داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: