کد خبر: ۹۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۱
در خبرها آمده است که علیرضا رضایی از نیمکت نشینی در استقلال خسته شده است و نیم فصل می‌خواهد به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم دیگری شود تا بازی کند.

واکنش باشگاه استقلال به درخواست جدایی یک بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ،در خبرها آمده است که علیرضا رضایی از نیمکت نشینی در استقلال خسته شده است و نیم فصل می‌خواهد به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم دیگری شود تا بازی کند.

یکی از مدیران تیم استقلال در گفت‌وگویی این خبر را تایید نکرد. او گفت علیرضا رضایی چنین درخواستی را مطرح نکرده است و از سویی استقلال در پی حفظ دروازه‌بان ارزشمند خود است.

این طبیعی است که استقلال مخالف جدایی علیرضا رضایی باشد به این خاطر که برای رسیدن به اهداف فنی خود در فصل جاری باید یک جانشین مطمئن هم در خط دروازه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: