کد خبر: ۹۳۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۴۸۴
عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: صبح امروز در رابطه با محکومیت حوادث اخیر و همچنین برای برخورد قاطع با آشوبگران که مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس و عموم مردم است، بیانیه ای تدوین شد و نمایندگان در حال امضای این بیانیه هستند و انشاالله پس از جمع آوری امضا منتشر خواهد شد.

حسین‌زاده: پویش فارس من برای پایان مماشات با آشوب‌گران در مجلس پیگیر می‌شود/ بیانیه نمایندگان به زودی منتشر خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بعد از جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ پویشی در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس با بیش از 121 هزار امضا برای برخورد قاطع با اغتشاشگران با عنوان « پایان مماشات با عاملان ناامنی و اغتشاشگران» ثبت شده است. در این پویش مخاطبان فارس من عنوان کرده‌اند:‌ « اغتشاشگران شریک جرم خون ریخته شهدای حرم شاهچراغ هستند که با اقدامات خود باعث تضعیف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شده و زمینه اقدامات تروریستی را فراهم کرده‌اند. از آنجا که ما در عین حال خواستار حل مشکلات بحق اقتصادی و اجتماعی مردم هستیم اما از مسئولان می‌خواهیم در پی وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اشد مجازات را برای آشوبگران، لیدرها و هر آن کسی که هیزم در آتش انداخت و شریک خون شیراز شد و این حادثه تروریستی را رقم زد، در نظر بگیرند.»

حسین حسین‌زاده عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در همین رابطه گفت: صبح امروز در رابطه با محکومیت حوادث اخیر و همچنین برای برخورد قاطع با آشوبگران که مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس و عموم مردم است، بیانیه ای تدوین شد و نمایندگان در حال امضای این بیانیه هستند و انشاالله پس از جمع آوری امضا منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ مردم و کسانی که مطالبه خود را در فارس من ثبت کرده‌‌اند مطمئن باشند مجلس، قوه قضاییه و دولت پای کار هستند و مطمئن باشند جواب قاطع و دندان شکن به دشمنان و اغتشاشگران خواهند داد و اجازه نخواهد داد با دین و هویت ما باز می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز تاکید کرد: اقدامات اغتشاشگران و همچنین اقدام تروریستی در شیراز موجب شد تا اقتدار نظام و نظم و امنیت کشور مورد خدشه قرار گیرد و ما در مجلس این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین و هویت ما را هدف قرار دادند، تاکید کرد: تکفیری‌ها و داعشی‌ها باید بدانند در برابر ملت ایران حقیر هستند و راه به جایی نخواهد برد و تحرکات جنایتکارانه آنها تنها موجب همبستگی ملت ما می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قطعا دشمن به بهانه اعتراضات و اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به امنیت ایران است و هدفی جز دوقطبی‌سازی و ایجاد اختلافات مذهبی و واگرایی اقوام و خدشه‌دار کردن وحدت و انسجامی که در کشور وجود دارد را ندارد.

حسینی در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات، گفت: انصافا ملت سنگ تمام گذاشتند. دشمنان به دنبال این بودند که اتفاقاتی که در سوریه و عراق رقم خورد در ایران هم اتفاق بیفتد اما هم در منطقه توسط سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام شکست خوردند و هم در حوادث اخیر از ملت سیلی محکمی نصیب‌شان شد.

وی ادامه داد: دشمن نخواهد توانست به اهدافی که به دنبال آن هستند، برسند. مردم ما آگاه هستند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

حسینی در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز گفت: مردم مطمئن باشند مسئولان در سایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات با تمام توان تلاش می‌کنند و همه ما هر کاری می توانیم برای حل مشکلات انجام انجام خواهیم داد.

پایان پیام /

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: