کد خبر: ۹۳۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی شیراز، دامن کثیف دشمن را خواهد گرفت و ملت ما را متحدتر و آن‌ها را رسواتر می‌کند و آمران و عاملان این جنایت یقیناً مجازات شده و با اقدام قاطع و خردمندانه، تقاص خواهند داد.

سردار تنگسیری: خون شهدای حادثه تروریستی شیراز، ملت ما را متحدتر و دشمنان را رسواتر می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و مسئولین ستادی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: لحظه ای از انجام مأموریت و وظیفه اصلی خود که همان هوشیاری، رصد و محو تهدیدات در مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است، غافل نمی شویم و با قوت و صلابت مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی زیر سایه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه می دهیم و ذره ای هم احساس خستگی نمی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حادثه غمبار و تروریستی - تکفیری دشمنان حقیر ملت قهرمان ایران اسلامی گفت: اقدام به ترور، نشانه نداشتن منطق، ضعف گفتمانی و نزدیک شدن دشمن به افول و زوال قدرت است، او وقتی مشاهده می کند فشار حداکثری اش نمی تواند در میدان عمل، کارساز باشد، حقیرانه و مذبوحانه دست به ترور می زند و مردم بی گناه و غیر نظامی ما را می کشد، البته به یقین، خون این شهدای مظلوم، دامن کثیف آن‌ها را خواهد گرفت و ملت ما را متحدتر و آن‌ها را رسواتر می‌کند و آمران و عاملان این جنایت یقیناً مجازات و با اقدام قاطع و خردمندانه، تقاص خواهند داد.

سردار تنگسیری تصریح کرد: امروز استقامت، ایستادگی و موفقیت ملت غیور ایران اسلامی، دشمنان و منافقان را وحشت زده، به هم ریخته و شدیدأ دستپاچه نموده؛ آنها متوجه شده اند که در سراشیبی و زوال قدرت پوشالی که سالیان سال با کمک جبهه رسانه ای دروغین خود ترسیم کرده بودند افتاده اند و خودشان زودتر از بقیه صدای شکستن ستون های آشیانه هایشان را شنیده و مشاهده می‌کنند چگونه از هم گسسته و مفلوک می شوند.

وی افزود: روز به روز عزت نظام « مقتدر مظلوم » ولی قوی جمهوری اسلامی که در طول چهل و چهار سال با إعمال همه تحریم ها و مانع گذاری ها توانسته رشد و پیشرفت یابد، بیشتر می‌شود؛ دشمنان با دستپاچگی و راه اندازی جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت بصیر ما خیال می کنند با این اقدام بی منطق و ناجوانمردانه مثل ترور کورکورانه که منجر به شهادت مردم بی گناه، مظلوم و زائر حرم حضرت احمدبن موسی(ع) اعم از مرد و زن، کودک و نوجوان، جوان و پیرمرد، می توانند جلوی حرکت رو به رشد ملت عزیر ما را بگیرند. پاسخ آنها را در میدان نبرد خواهیم داد. قطعا ما روز به روز در مسیر قوی شدن به پیش می رویم و گلوی جنایتکاران و نوکران آنها را در میدان نبرد خواهیم گرفت.

دریادار تنگسیری با ذکر آیه شریفه۱۳۹ سوره آل عمران، خطاب به مؤمنین :«وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» یعنی «شما هرگز سستی نکنید و اندوهناک نشوید، زیرا شما پیروزمندترین هستید اگر در ایمان ثابت قدم باشید.»، گفت: ما تا زمانی که ایمان به خدا و باور به قدرت لایزال الهی داشته باشیم و گوش به فرمان امام جامعه اسلامی نائب امام المهدی(عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم پیروزی ها ، موفقیت ها و افتخار آفرینی ها ادامه خواهد داشت و جوانان عزیز بدانند آینده انقلاب اسلامی با توجه به وجود مؤلفه های اقتدار در کشور بسیار روشن و امید بخش بوده با مطالعه پیشرفت مقایسه ای آن نسبت به گذشته بدور از سیاه نمایی های دشمن حسود و زبون، قابل مشاهده است.

سردار تنگسیری گفت: ما اول راهیم،گام اول را با تمام دشمنی ها و حسادت ها با موفقیت سپری نمودیم و در ابتدای گام دوم هستیم ولی دنیای مستکبر غرب و امریکای متجاوز رو به افول و به آخر خط رسیدند، آنها هرچه داشتند آزمایش کردند و نتیجه آن تأسیس یک رژیم اشغالگر کودک‌کش و ظالم در جهان اسلام، تحمیل دو جنگ خانمان سوز جهانی اول و دوم با حجم گسترده کشتارهای وحشتناک، غارت و چپاولگری منابع و منافع ملل و دول مظلوم عالم،حمایت از هر دیکتاتور و مستبد پلیدی در جهان، شناسایی نخبگان علمی کشورها و از بین‌بردن آنها، مقابله با هر کشور مستقل و مردمی، از بین بردن هر فرد و شخصی که نظریه ظالمانه آنها را قبول نداشته باشد، تمسخر و استهزا نمودن حقوق بشر جهانی، تأسیس و حمایت از گروه های تروریستی و راه انداختن جنگ های نیابتی، ایجاد اغتشاش، کودتا و برپایی شورش در کشورهای مستقل و درحال توسعه، تحریم و تهدید ملت ها و پاسخگو نبودن در خصوص تجاوزها و کشتارهایی که انجام می دهند، شده است.

وی ادامه داد: بنابراین همانگونه که امام خمینی(ره)فرمودند: «ما نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم»، آنقدر در مقابل ظلم آنها ایستادگی می کنیم و پاسخ قاطع می دهیم تا نادم و نابود شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما بر عهدی که با شهدا بسته ایم می مانیم و با توکل به خداوند متعال به تبعیت از «ولایت مطلقه فقیه» حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله)پیش می رویم، ما به برکت نسیم انقلاب اسلامی پیشرفت کرده ایم و قوی شده ایم و قویتر هم خواهیم شد و برای حفظ امنیت منافع مردم عزیزمان و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید والامقام است، با هیچ کس نه شوخی داریم و نه اهل تعامل هستیم، هر کس به امنیت ما خدشه ای وارد نماید امنیتش را درهم می شکنیم و با رصد تهدید، ریشه صدور آن تهدید را در مبدا می خشکانیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
۱۰:۵۱۰۸ آبان ۱۴۰۱
خون شهدای شاهچراغ بر گردن آمریکا و اسرائیل است
نظام اسلامی قاطعانه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان برخورد کند.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد
القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.
القاعده هم همان داعش است.
چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
نخست وزیر کانادا: کنار مردم ایران ایستاده‌ایم و دست از حمایت برنمی‌داریم
نخست وزیر کانادا با حضور در تجمع ایرانیان مقیم این کشور به طرح ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

۲۲:۵۶۰۷ آبان ۱۴۰۱
ما کانادا را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
کانادا تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.

نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
اتهام‌زنی مجدد آمریکا و کانادا به ایران/ هم آمریکا غلط می کند هم کانادا!
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از75 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.

درپاسخ آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.

کانادا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام آمریکا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اروپا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام عربستان سعودی جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اسرائیل جنایتکاراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
۱۵:۲۲۰۸ آبان ۱۴۰۱
نخست وزیر کانادا: کنار مردم ایران ایستاده‌ایم و دست از حمایت برنمی‌داریم/ و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و هم جنایتکاران پناه داده است چرا؟
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به کانادا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
غرب با ایران‌هراسی، روی چالش‌های خود سرپوش می‌گذارد
که بجای ایران‌هراسی به فکر چالش‌های خود باشند.
غرب به جای ایران هراسی به فکر چالش‌های خود باشد.
غرب به جای ایران هراسی به فکر حل بحران‌های داخلی خود باشد.
غرب در جایگاهی نیست که درباره حقوق بشر در سایر کشور‌ها از جمله ایران صحبت کند. غرب ریا کاری می‌کند و این یک روش برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌های داخلی و ناهنجاری‌های اجتماعی در تک تک کشور‌های غربی- آمریکایی تلقی می‌شود.
کشورهای اروپایی با سوء استفاده از اغتشاشات اخیر در کشورمان، به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: