کد خبر: ۹۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۶
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات فضای مجازی در باره استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.

تکذیب استعفای وزیر صمت؛ معاون وزارت صمت: تولید شایعات در خصوص استعفای فاطمی امین به علت ترس بدخواهان استبه گزارش خبرداغ ، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات فضای مجازی در باره استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.

«محمدجواد حاجی حسینی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.

وی افزود: بار کج تخریب‌ها و کارشکنی‌های غیرمنصفانه با این ترفندهای کهنه به جایی نخواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: