کد خبر: ۹۳۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۷۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۷ آبان ۱۴۰۱ / بارش باران در جاده‌های ۴ استان / ترافیک نیمه سنگین ۵ جادهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در حاضر محور های مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس پایش‌های صورت گرفته و آخرین گزارش‌هایی که از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت شده، ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی کشور، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در پنج محور مواصلاتی نیمه سنگین گزارش شده که انتظار می‌رود با کاهش ترددهای صبحگاهی با کاهش بار ترافیکی برخی از آن‌ها مواجه شویم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و راننندگی گفت: بر اساس گزارش ها ترافیک در آزادراه پردیس - تهران محدوده تونل شماره یک، آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد، آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وی افزود: دو محور ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند نیز مسدود هستند.

شیرانی در ادامه به وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور نیز اشاره کرد و گفت: شاهد بارش باران در محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت هستیم. در مجموع برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دارای بارش باران هستند. در همین راستا به مسافران توصیه می‌کنیم که پیش از آغاز سفر تدابیر لازم را برای مدیریت زمان سفر خود در نظر گیرند و برای کاهش مدت زمان سفر از تردد با سرعت بالا خودداری کنند. در شرایطی که جاده‌ها بارانی هستند، ضمن رعایت فاصله طولی و سرعت مناسب، رانندگی باید با دقت بیشتری انجام شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: