کد خبر: ۹۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۴
شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علی رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده ایی افراد فرصت طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیرو‌های حافظ امنیت مجروح شدند.

شورای تامین سیستان و بلوچستان: تعدادی از شهروندان و نیرو‌های امنیتی در اغتشاشات امروز زاهدان زخمی شدندشورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از علما ، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی،  اعلام کرد: علی رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده ایی افراد فرصت طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ در این اطلاعیه دبیرخانه شورای تامین استان، با قدردانی از مردم شریف و با بصریت استان و علماء ، معتمدان و ریش سفیدان ، شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را به دستگاههای امنیتی در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: