کد خبر: ۹۳۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۸۹
طبق دستور مهدی کشاورز؛ معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان نسبت به تهیه فهرست جامعی از مسوولیت های اجتماعی، فرهنگی و اولویت بندی هزینه ها با هدف مرتفع شدن مشکلات موجود در جزیره کیش اقدام خواهد کرد.

تاکید بر حل مشکلات موجود در حوزه های اجتماعی و فرهنگی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمانه با امام جمعه کیش، ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد که شامگاه چهارشنبه 4 آبان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: باید در تمام حوزه ها بر توازن توسعه به ویژه در بخش فرهنگی با رویکرد علمی توجه ویژه شود.

کشاورز اظهار داشت: با هم افزایی و همکاری خیرین و سرمایه گذاران ظرف سه سال آینده تمام مشکلات مربوط به مساجد کیش با اولویت بندی هزینه ها در حوزه های مختلف مرتفع می شود.

کشاورز گفت: این امر مهم با بهره گیری از ظرفیت نهاد امام جمعه، منابع انسانی، ساختاری و ... قابل حل می باشد و حمایت های لازم در جهت رفع آنها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری نشست هایی با محوریت بررسی و ارائه راه کارهایی برای حل مشکلات موجود را نشان از اهتمام ویژه مسوولان و مدیران سازمان نسبت به مسائل فرهنگی در این منطقه عنوان کرد.

بی نیاز در رابطه با اجرای برنامه های مفید و حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد، افزود: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و ایفای نقش مهم مجموعه های فرهنگی حوزه نهاد امام جمعه می توانیم شاهد اتفاقات مسرت بخشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان در خصوص توجه به فعالیت های مختلف در مساجد کیش تصریح کرد: تابستان امسال در مساجد کیش کلاس هایی در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد.

شاه پیری در این نشست، اظهار داشت: ضمن بهسازی مساجد و اتمام مصلی کیش، ساخت مساجد نیمه کاره نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: