کد خبر: ۹۳۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۴
«یک منبع آگاه در مهاباد گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد. این منبع آگاه اظهار کرد: یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هردو چشم خود را از دست داده است.»

فرمانده انتظامی مهاباد در ناآرامی‌های امروز از ناحیه سر زخمی و در بیمارستان بستری شد / سرهنگ توحیدی: یک زخم جزئی از ناحیه سر داشتم؛ مسئله خاصی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: «یک منبع آگاه در مهاباد گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد.

این منبع آگاه اظهار کرد: یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هردو چشم خود را از دست داده است.

این‌ منبع آگاه اضافه کرد: از شروع ناآرامی های اخیر در مهاباد تاکنون ۲۰ نیروی مربوط به فرماندهی انتظامی زخمی شده‌اند.»

تکمیلی /  سرهنگ توحیدی: یک زخم جزئی از ناحیه سر داشتم؛ مسئله خاصی نیست

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در حوادث امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

سرهنگ محمد توحیدی با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در حوادث امروز این شهرستان اظهار داشت: یک زخم جزئی از ناحیه سر بود که مسئله خاصی نیست و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به خسارت فراوان به اموال دولتی، خصوصی و مردم افزود: بحمدالله هم‌اکنون امنیت مطلوبی در شهر برقرار است و هیچ‌گونه مشکل، تجمع و اغتشاشی در سطح وجود ندارد و اوضاع در تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به التهاب‌آفرینی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های معادن در خصوص این شهرستان و بحرانی نشان دادن وضعیت مهاباد تصریح کرد: هم‌اکنون شهر در آرامش کامل بوده و هیچ‌گونه خبری از اغتشاش و تجمع نیست و تمام اخبار رسانه‌های معاند دروغ و کذب است و مردم مطمئن باشند که پلیس برای تامین امنیت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از گروه تروریستی داعش درسوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: