کد خبر: ۹۳۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت حکم دادگاه تجدید نظر برای پرونده متروپل آبادان، اظهار کرد: رای بدوی پرونده حادثه ساختمان متروپل که برای بررسی مجدد به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده بود، تایید شد و ایراد موثری که موجب نقض دادنامه را فراهم کند از سوی معترضان و تجدید نظرخواهان ارائه نشد.

دادگستری خوزستان: رای پرونده متروپل در دادگاه تجدید نظر تایید شد / هزینه دادرسی ۱.۲ میلیارد تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در تجدید نظر بود که از خانواده جانباختگان گرفته نشدرئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی دهقانی در خصوص آخرین وضعیت حکم دادگاه تجدید نظر برای پرونده متروپل آبادان، اظهار کرد: رای بدوی پرونده حادثه ساختمان متروپل که برای بررسی مجدد به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده بود، تایید شد و ایراد موثری که موجب نقض دادنامه را فراهم کند از سوی معترضان و تجدید نظرخواهان ارائه نشد.

وی افزود: رای این پرونده به زودی به اجرای احکام کیفری ارسال خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود که این مبلغ از خانواده جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان اخذ نشد.

حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد امسال رخ داد که در این حادثه ۴۳ نفر کشته و ۳۷ نفر مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: