کد خبر: ۹۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۱
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.

رئیسی: با اراده قوی در پی تحقق تفاهمات با قزاقستان هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان به رئیس جمهور و ملت این کشور تصریح کرد: در سفر آن‌ جناب به تهران و نشست دوجانبه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند، تفاهمات بسیار خوبی صورت گرفت و همکاران ما با اراده قوی در پی تحقق آن تفاهمات هستند.

وی افزود: سفر اینجانب به آستانه برای شرکت در کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا) نیز در راستای تاکید بر اهمیت مناسبات منطقه‌ای در جهت تامین صلح و امنیت در آسیا و اعلام پیام دوستی و برادری با دولت و ملت قزاقستان صورت گرفت. اطمینان دارم با اتکا به ظرفیت‌های مطلوب و مشترک دو کشور و توجه به توانمندی‌های موجود در روابط دوجانبه، می‌توان سطح روابط فیمابین را در زمینه‌های مختلف، بیش از پیش گسترش داد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: