کد خبر: ۹۳۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب جدال حساس و جذابی به همراه تیمش مقابل میلان ایتالیا خواهد داشت و این بازی برای فوتبالدوستان ایرانی جذابیت مضاعفی دارد.

صادق محرمی و جدالی دیگر با روسونریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری خواهد شد و در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترینِ این بازی‌ها تیم‌های دیناموزاگرب و میلان در استادیوم خانگی آبی پوشان کرواسی، ماکسیمیر، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی تحت تاثیر دو شکست متوالی میلان در هفته‌های گذشته قرار دارد که مقابل چلسی رقم خود و این موضوع وضعیت میلان را در جدول با چالش مواجه کرده و باعث شده تا این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار باشد و تیم بازنده تا حد زیادی شانس صعود خود را از دست بدهد.

روز گذشته محرمی و یارانش در استادیوم ماکسیمیر آخرین جلسه تمرینی خود را در حالی برگزار کردند که صادق محرمی مدافع ملی‌پوش ایرانی نیز در این تمرین حضور داشت. محرمی در دیدار رفت مقابل آث میلان نیز به میدان رفت و عملکرد خوبی را داشت.

چاچیچ در نشست خبری پیش از بازی از آمادگی تمام بازیکنانش خبر داد و گفت که این بیست و ششمین بازی فصل دیناموزاگرب است و باعث خوشحالی آنهاست که هیچ مصدومی را در ترکیب خود ندارند.

تیم میلان اما روز گذشته در استادیوم محل بازی تمرین نکرد و شاگردان استفان پیولی تنها برای قدم‌زدن و آشنایی با استادیوم ماکسیمیر راهی این ورزشگاه شدند. در این بازی مهمترین غایب روسونری مایک میگنان گلر فرانسوی است که در فیفادی آسیب دید و احتمالا گلر رومانیایی به جای او بازی خواهد کرد.

میلان و دیناموزاگرب 4 امتیاز از دیدارهای قبلی کسب کردند و باتوجه به دیدار چلسی(7) مقابل سالزبورگ(6)، تیم پیروز در این بازی شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: