کد خبر: ۹۳۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۹
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.

نانسی پلوسی: ایران با تحویل پهپاد به روسیه مرتکب اشتباه بزرگی شده / مدتی برای دستیابی به توافق هسته‌ای تلاش کردیم جهان را به مکان امن تری تبدیل کنیم، اما اکنون آن‌ها امنیت جهان را کاهش می‌دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.

به گزارش  خبرگزاری رویترز؛ پلوسی دمکرات پس از دیدار با اندری پلنکوویچ نخست وزیر کرواسی در زاگرب پایتخت این جمهوری شرق اروپا، افزود: نخست باید بتوانیم با این پهپادها مقابله کنیم، زیرا فناوری خطرناکی است که باید متوقف شود.

پلوسی که برای شرکت در مجمع حمایت از استقلال اوکراین و بازگشت شبه جزیره کریمه به کی یف به زاگرب سفر کرده است، گفت: ما مدتی برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران تلاش می کردیم تا بتوانیم جهان را به مکان امن تری تبدیل کنیم، اما اکنون آنها با کمک به روس ها، امنیت جهان را کاهش می دهند.

پلوسی که در سال جاری از اوکراین دیدار کرده، حامی سرسخت عرضه کمک مالی و تجهیزات نظامی به کی یف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
چطور آمریکا این همه سلاح به عربستان برای کشتن یمنی ها میدهد حالا اگه یه کشوری که خودش درخواست خرید تجهیزات نظامی رو به ما بدهد آنوقت کار غیر قانونی میشه این آمریکا و اسراییل رو باید سر جاشون نشوند

چطور آمریکا این همه سلاح به امارات برای کشتن یمنی ها میدهد حالا اگه یه کشوری که خودش درخواست خرید تجهیزات نظامی رو به ما بدهد آنوقت کار غیر قانونی میشه این آمریکا و اسراییل رو باید سر جاشون نشوند

چطور آمریکا این همه سلاح به ائتلاف متجاوز سعودی برای کشتن یمنی ها میدهد حالا اگه یه کشوری که خودش درخواست خرید تجهیزات نظامی رو به ما بدهد آنوقت کار غیر قانونی میشه این آمریکا و اسراییل رو باید سر جاشون نشوند

۲۱:۳۶۰۲ آبان ۱۴۰۱
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از صهیونیست ها جنایتکار حمایت نکنند.
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از تروریست های داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش حمایت نکنند.
آمریکا باید از اوکراین بیرون برود.
اروپا باید از اوکراین بیرون برود.
ناتو باید از اوکراین بیرون برودرژیم کی‌یف دانشمندان اتمی را مامور ساخت بمب کثیف کرده است. این رژیم همچنان به بمباران زیرساخت‌های حیاتی نیروگاه‌های هسته‌ای زاپوریژیا و کورسک برای ایجاد یک فاجعه انسانی ادامه می‌دهد. رئیس جمهور آمریکا و سران کشورهای اروپایی که به کی‌یف کمک مالی و نظامی می‌کنند، حامیان و شرکای تروریسم هسته‌ای شده‌اند.
واشنگتن 20 سال پیش اطلاعاتی را منتشر کرده بود که تروریست‌های القاعده به رهبری اسامه بن لادن در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بمب کثیف هستند..
سهم سلاح‌های آمریکایی و انگلیسی در کشتار مردم یمن
چرا رسانه‌های غربی با طرح ادعایی مضحک ارسال تجهیزات نظامی از ایران به روسیه را پیش کشیدند، ولی چشمان خود را بر روی هشت سال حمله نظامی «ریاض» به مردم مظلوم یمن با تسلیحات آمریکایی و انگلیسی بسته‌اند!

غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
آتش زدن پرچم و قرآن مساجد کار اغتشاشگران و منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
آمریکا و متحدانش دشمنان آشکار حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم ملت ایران هستند.
اوکراین با حمایت آمریکا، اروپا و ناتو داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش را وارد شهر پیتیگورسک روسیه کرده است
رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور و با کمک و حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و مزدورانشان و با کمک مالی عربستان سعودی و به سرکردگی کاخ سفید هر روز به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کنند.
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند.
کانادا جنایتکار به همراه آمریکا، اروپا، عربستان سعودی و اسرائیل از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا به برجام برنمی‌گردد از سال 1397 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

سیاست آمریکا جنایتکار این است که به امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند و از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مذاکره و همکاری با آمریکا از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

سیاست اروپا جنایتکار این است که به امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند و از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مذاکره و همکاری با اروپا از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
۱۳:۵۴۰۱ آبان ۱۴۰۱
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
و این در حالی است که رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 2011 تاکنون به داعش سلاح می‌دهد
و این در حالی است که رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 1400 تاکنون به اوکراین سلاح می‌دهد
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند.
کانادا جنایتکار به همراه آمریکا، اروپا، عربستان سعودی و اسرائیل از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه قرائن نشان می‌دهد گروسی رئیس‌آژانس هسته‌ای همکار اسرائیلی‌ها است و مأموریت دارد تمام اطلاعاتی را که از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست می‌آورد در دست اسرائیلی‌های تروریست بگذارد. دیدیم که در گذشته به تأسیسات اتمی کشورمان در نطنز با اطلاعاتی که به دست آوردند آسیب رساندند و خساراتی به کشور وارد شد.
واقعیت این است که ما بیشترین همکاری‌ها را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته‌ایم و بیشترین بازرسی‌ها از ایران انجام شده ولی متأسفانه هر چه بیشتر همکاری کرده‌ایم بهانه‌تراشی‌های آژانس بیشتر شده و پایان نیافته است. فلذا بسته شدن پرونده هسته‌ای برای جلوگیری از بهانه‌تراشی‌های جدید آمریکا باید با جدیت پیگیری شود و الا اگر توافقی هم صورت بگیرد، ‌ناپایدار خواهد بود.
آمریکا و متحدانش در حادثه تروریستی زاهدان و ناآرامی‌های روزهای اخیر کشور نقش دارند.
آمریکا و متحدانش در حادثه تروریستی زاهدان و ناآرامی‌های روزهای اخیر کشور دست دشتند.

برخی ها متاسفانه حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاشگران درس عبرت نگرفت باز هم دنبال مذاکرات هستند شرم آور و تاسف بار است.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.

آمریکا جنایتکار از تمام خطوط قرمز گذشته است و باید مجازات شود.
اروپا جنایتکار از تمام خطوط قرمز گذشته است و باید مجازات شود.
اروپایی که در جنگ تحمیلی هشت ساله به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی می داد حق ندارد در باره تسلیحات ما حرف بزند.

عملکرد، رفتار، تجاوز، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی جو بایدن جنایتکار هم ثابت کرد که هیچ فرقی با ترامپ جنایتکار ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
رسانه های غربی جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جنایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و کشورهای عربی جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان هستند.

کشورهای غربی جنایتکار از سال 1400 تاکنون به کدام مجوز و قطعنامه به اوکراین سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از صهیونیست ها جنایتکار حمایت نکنند.
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از تروریست های داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش حمایت نکنند.
تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است.
تمام قدرت اروپا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است.
اروپا جنایتکار باید از عراق بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از سوریه بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از یمن بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از منطقه بیرون برود.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

شکست های مکرر آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان به خاطر قدرت ایران بوده است.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
سوال اینجاست که عربستان سعودی جنایتکار به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، لبنان، لیبی، یمن و منطقه حمایت می کند و هم ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی عمل می کند پس چرا مسئولان خیانتکار در عراق با عربستان سعودی مذاکره و همه جانبه همکاری می کند.

وقتی که دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون در مذاکره ، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کنند پس از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش چه انتظار نداریم
امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد.
هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود.
دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند.
حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.

دیکتاتورها چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
دولت های دیکتاتوری چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
عربستان ومتحدانش تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا دیکتاتورهایی مثل رژیم جنایتکارآل خلیفه و رژیم جنایتکارآل سعود که مردم این دو کشور را به ستوه آوده اند حمایت نمی کند؟ تاکنون خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده اسند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا جنایات وحشیانه ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت چند کشور جنایتکارعربی وغیرعربی درمدت سه است مردم یمن قتل عام می کنند خفه خون گرفتن و کاری نمی کند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی علیه بشریت است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی مقامات بی ادب عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.

آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارازسال 2001 تاکنون در امورداخلی افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، غزه، فلسطین اشغالی، یمن و منطقه مداخله می‌کند.

غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

ارسال تسلیحات کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی و امارات و اسرائیل تهدید برای ایران و منطقه است

اروپا جنایتکار رعایت قوانین بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

مقصران اصلی آشوب در زاهدان چه کسانی هستند؟
اغتشاشگران جنایتکار و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت کردند، آدم کشند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

از بن بست مذاکرات برجام استقبال می کنیم
برجام از سال 1394 تاکنون عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور منطقه و جهان بوده است.
برجام متاسفانه در کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.
فوت خانم مهساامینی با ناآرامی‌های اخیر ارتباطی ندارد
طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.

مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت آمریکا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت اروپا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۰:۵۱
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا و هم از آمریکا دستور می گیرد متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هم مانند ظریف و عراقچی و روحانی درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.

تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش تحت حمایت آمریکا و متحدانش از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق می شود.
کشورهای اروپایی هم به همراه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همچنان از ناآرامی ها و آشوبگران در این حمایت می کنند.

اما در این میان برخی اغتشاش گران با هدایت خارجی و تحریک شبکه‌های تلویزیونی خارجی، اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس با سلاح گرم و سرد کردند که مردم از پلیس انتظار دارند امنیت آنان را در مقابل این افراد حفظ نماید و پلیس با دقت، رعایت حقوق انسانی، اقتدار و اعتماد مردمی به حفظ امنیت مبادرت ورزید.
احدی در تظاهرات مسالمت آمیز دستگیر نشده است. دستگیر شدگان آشوبگرند و برخی هم که در بین آشوبگران احساسی عمل کرده اند آزاد شده اند، اما بکارگیرندگان سلاح و یا اعضای سازماندهی شده گروه‌های تروریستی به دست عدالت سپرده خواهند شد.
بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.
فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدت‌ها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
ناآرامی‌های اخیر در کشور همان نتیجه اعتماد ایران به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.





دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.

ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.
سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش 200 کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.


ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و باکو با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
شبکه باکو دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.


آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟


مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است


عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.


چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟


ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان است.
غلط کردید تحریم کردید بابزرگترتون آمریکا...فردا تنگه هرمز بسته بشه حالتون رو میپرسیم از سپاه و ارتش می‌خواهیم نگذارید خون شهدای جنگ تحمیلی بخاطر تامین سلاحهای شیمیایی که غرب صدام رو تجهیز کرد پایمال بشه .هرکس به غرب ضربه بزنه بهش سلاح بفروشید..

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور و با کمک و حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و مزدورانشان و با کمک مالی عربستان سعودی و به سرکردگی کاخ سفید هر روز به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کنند.
چرا اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی تروریست هستند؟
چرا اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی از تجاوزات، وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش دفاع و حمایت می کنند؟

آمریکایی‌ها بار‌ها پیام آمادگی برای توافق داده‌اند/ ولی تاکنون ثابت شده که آمریکایی ها دروغ می گویند
سوال اینجاست که عربستان سعودی جنایتکار به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، لبنان، لیبی، یمن و منطقه حمایت می کند و هم ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی عمل می کند پس چرا مسئولان خیانتکار در عراق با عربستان سعودی مذاکره و همه جانبه همکاری می کند.

وقتی که دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون در مذاکره ، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کنند پس از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش چه انتظار نداریم
امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد.
هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود.
دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند.
حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.

دیکتاتورها چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
دولت های دیکتاتوری چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
عربستان ومتحدانش تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا دیکتاتورهایی مثل رژیم جنایتکارآل خلیفه و رژیم جنایتکارآل سعود که مردم این دو کشور را به ستوه آوده اند حمایت نمی کند؟ تاکنون خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده اسند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا جنایات وحشیانه ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت چند کشور جنایتکارعربی وغیرعربی درمدت سه است مردم یمن قتل عام می کنند خفه خون گرفتن و کاری نمی کند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی علیه بشریت است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی مقامات بی ادب عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.

آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارازسال 2001 تاکنون در امورداخلی افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، غزه، فلسطین اشغالی، یمن و منطقه مداخله می‌کند.

غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

ارسال تسلیحات کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی و امارات و اسرائیل تهدید برای ایران و منطقه است

اروپا جنایتکار رعایت قوانین بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

مقصران اصلی آشوب در زاهدان چه کسانی هستند؟
اغتشاشگران جنایتکار و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت کردند، آدم کشند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

از بن بست مذاکرات برجام استقبال می کنیم
برجام از سال 1394 تاکنون عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور منطقه و جهان بوده است.
برجام متاسفانه در کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.
فوت خانم مهساامینی با ناآرامی‌های اخیر ارتباطی ندارد
طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند.

مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت آمریکا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت اروپا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۰:۵۱
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا و هم از آمریکا دستور می گیرد متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هم مانند ظریف و عراقچی و روحانی درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.

تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش تحت حمایت آمریکا و متحدانش از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق می شود.
کشورهای اروپایی هم به همراه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همچنان از ناآرامی ها و آشوبگران در این حمایت می کنند.

اما در این میان برخی اغتشاش گران با هدایت خارجی و تحریک شبکه‌های تلویزیونی خارجی، اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس با سلاح گرم و سرد کردند که مردم از پلیس انتظار دارند امنیت آنان را در مقابل این افراد حفظ نماید و پلیس با دقت، رعایت حقوق انسانی، اقتدار و اعتماد مردمی به حفظ امنیت مبادرت ورزید.
احدی در تظاهرات مسالمت آمیز دستگیر نشده است. دستگیر شدگان آشوبگرند و برخی هم که در بین آشوبگران احساسی عمل کرده اند آزاد شده اند، اما بکارگیرندگان سلاح و یا اعضای سازماندهی شده گروه‌های تروریستی به دست عدالت سپرده خواهند شد.
بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.
فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدت‌ها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
ناآرامی‌های اخیر در کشور همان نتیجه اعتماد ایران به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.





دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.

ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.
سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش 200 کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.


ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و باکو با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
شبکه باکو دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.


آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟


مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است


عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.


چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟


ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان است.
غلط کردید تحریم کردید بابزرگترتون آمریکا...فردا تنگه هرمز بسته بشه حالتون رو میپرسیم از سپاه و ارتش می‌خواهیم نگذارید خون شهدای جنگ تحمیلی بخاطر تامین سلاحهای شیمیایی که غرب صدام رو تجهیز کرد پایمال بشه .هرکس به غرب ضربه بزنه بهش سلاح بفروشید..

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
شرم آور و تاسف بار است که شبکه ماهواره GUNAZ TV جمهوری آذربایجان با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
شبکه ماهواره GUNAZ TV جمهوری آذربایجان دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه ماهواره KALEMEH TV جمهوری آذربایجان با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
شبکه ماهواره KALEMEH TV جمهوری آذربایجان دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
اروپا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
ناتو باید از عراق و منطقه بیرون برود.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، ناتوجنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان هستند و تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا و متحدانش از همه گروه های تروریستی در عراق، سوریه، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
کشف ۴۲ خمپاره در نینوا طی عملیات الحشد الشعبی
نیرو‌های الحشد الشعبی عراق ۴۲ گلوله خمپاره را در دشت نینوا کشف و ضبط کردند.
همه سلاح های تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بوده است و این سلاح های داعش و سایر گروه های تروریستی توسط آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات تامین شده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
۱۴:۴۱۰۲ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و متحدانش و تروریست ها نگران است.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا جنایتکار در باره جنگ اوکراین و روسیه، متهم است، نه مدعی
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا، ناتو و اسرائیل و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.

۱۲:۰۴۰۳ آبان ۱۴۰۱
آمریکا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
اروپا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
ناتو باید از عراق و منطقه بیرون برود.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، ناتو جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان هستند و تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا و متحدانش از همه گروه های تروریستی در عراق، سوریه، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا جنایتکار با فروش سلاح به عربستان سعودی، منطقه و جهان را ناامن می‌کند
آمریکا جنایتکار با فروش سلاح به امارات، منطقه و جهان را ناامن می‌کند.

اروپا جنایتکار با فروش سلاح به عربستان سعودی، منطقه و جهان را ناامن می‌کند.
اروپا جنایتکار با فروش سلاح به امارات، منطقه و جهان را ناامن می‌کند.

اسرائیل جنایتکار با فروش سلاح به عربستان سعودی، منطقه و جهان را ناامن می‌کند.
اسرائیل جنایتکار با فروش سلاح به امارات، منطقه و جهان را ناامن می‌کند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از 2011 تاکنون تسلیحاتی و مورد نیازی و مالی تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
آمریکا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
اروپا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
ناتو باید از عراق و منطقه بیرون برود.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، ناتوجنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان هستند و تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا و متحدانش از همه گروه های تروریستی در عراق، سوریه، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
حضور آمریکا و متحدانش در عراق از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
حضور آمریکا و متحدانش در عراق از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر تامین انواع سلاح های همه تروریست های در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
حضور آمریکا و متحدانش در عراق از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر غارت نفت عراق بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
رویترز: آمریکا سامانه دفاعی هاوک به اوکراین می‌دهد
در حالیکه چند ماه از درگیری میان مسکو و کی‌یف می‌گذرد، دولت آمریکا قصد دارد سامانه قدیمی دفاع موشکی خود را به اوکراین بفرستد.

آمریکا سامانه دفاعی هاوک به اوکراین می‌دهد پس ایران هم حق دارد به روسیه سلاح بدهد و از روسیه دفاع و حمایت کند.

ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و متحدانش و تروریست ها نگران است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
به همکاری با روسیه ادامه می‌ دهیم/ آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار هم به خاطر حمایت از اغتشاشگران، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل ومزدورانشان باید مجازات شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
سوال اینجاست پس چرا آمریکا جنایتکار خودش از اوکراین حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست پس چرا کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان از اوکراین حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را درمدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را درمدت 13 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از66 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 9 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 9 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را درمدت 9 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را درمدت 9 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 6 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 9 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 9 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 9 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از 71 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از 71 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 9 سال گذشته، 100 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 9 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.



رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک مرتکب بیش از999 میلیون مورد نقض حقوق بشر، ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل، درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان شده است وهمچنان نیزادامه می دهد. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی درکل منطقه خاورمیانه شده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
سازمان های بین المللی فقط تماشاگرجنایات صهیونیست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، یوریه ویمن براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست.
کشتارمردم سوریه وعراق ولبنان ویمن و... توسط صهیونیست ها با کدام حقوق بین الملل سازگاراست.
تروریسم تکفیری نتیجه سیاست نادرست وغلط رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
ساست بی شرمانه کشورهایی اروپایی جنایتکارشماره یک و به ویژه آمریکایی ها جنایتکارشماره یک که دم دفاع ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این رژیم صهیونیستی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و لال شده اند..
صهیونیست ها با آ حمایت آمریکا وغرب به هرجنایتی دست می زنند تا اسلام را نابود کنند.
صهیونیست ها ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت هستند.
همکاری برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت پادشاه عربستان سعودی با صهیونیست اهانت، توهین و خیانت دین اسلام و مسلمانان است.
نه تنها مردم خاورمیانه، بلکه مردم کل دنیا جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
برای اثبات کمک حمایت همه جانبه رژیم جعلی صهیونیستی به تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابر اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
سازمان ملل بین المللی درباره پرونده جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت رژیم جعلی صهیونیستی کاری ازدسشان برنمی آید. سازمان های بین المللی مقر اصلی حامیان تروریسم بوده است.
چرا کسی درمدت 9 سال است درسازمان های بین المللی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان و سوریه را محکوم نکرد؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر درمدت 7 سال است هیچ اعتراضی به این صهیونبست ها نمی کنند.
نتانیاهو نحس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سگ هار آمریکا ازحمایت تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، تکفیری ها، ارتش آزاد سوریه و گروه های تروریستی درمنطقه دست نخواهد کشید.
اسرائیل بیش از 71 سال است هیچگاه به حقوق بین الملل و قوانین بین الملل احترام نمی گذارد.
نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود.
نتانیاهو درمدت 9 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا برای تروریست ها درسوریه سلاح می فرستاد.
حمله جنگنده های اسرائیلی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
سازمان ملل درمدت 9 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
شورای امنیت سازمان ملل درمدت 9 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی برسرمردم سوریه!
حمله آمریکا واسرائیل به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست ها شده است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
حمایت رژیم جعلی صهیونیستی ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
قدرت گرفتن تروریست ها درسوریه ومنطقه با کمک و حمایت همه جانبه آمریکا واسرائیل بوده است.
پول مکه خرج تروریست های منطقه وجهان می شود.
آل سعود آبروی دین اسلام برده است.
جنگ عراق، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، افغانستان و... با پول عربستان سعودی تامین می شود.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش بود؟
تجهیز تروریست های سوریه به سلاح های آمریکایی.
آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری بدتراست.
دوستان واشنگتن حامی داعش هستند.
دوستان کاخ سفید حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی تروریست های منطقه خاورمیانه هستند.
کاخ سفید ومتحدانش ازسال 2003 تاکنون تروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کنند.
998 نطامی سوریه ای و بیش از 3 هزارنفر غیرنظامی سوری دربمباران آمریکا واسرائیل کشته شدند.


سیاست بی شرمانه عربستان سعودی درمنطقه
ناتوانی، کوتانی، سکوت و خیانت های کشورهای به اصطلاح اسلامی دربرابر جنایت های وحشیانه وحشی و گری، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای عربستان سعودی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه شرم آوراست.
عربستان جنایتکارازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
سعودی ها به سرکردگی آمریکا ازتروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه حمایت می کنند.
99 درصد عربستان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر، یمن، منطقه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
حامی تروریسم دولتی عربستان سعودی است.
عربستان سعودی همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم درجهان است.
القاعده ساخته عربستان سعودی است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب عربستان سعودی درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
۱۴:۳۴۰۳ آبان ۱۴۰۱
بابا چطور برای اونا ارسال انواع سلاح قانونی هست اما برای ایران غیر قانونی،گیربم که ایران ارسال کرده ،خوب ایران سازنده و فروشنده است هیچکدام غیر قانونی نیست .
تولید کننده است فروخته باید کالا را تحویل خریدا ر تحویل بده !
چطوریه امریکا و غربی ها چهار گوشی دنیا را با فروش و اهدای انواع و اقسام سلاح های ممنوعه و غیر ممنوعه و کشتار جمعی به آتش می کشند اما فروش پهپاد توسط ایران ممنوعه هست ؟
مثل شماها که بمب اتم نساخته و روی سر مردم بی گناه نریخته!
کمک های تسلیحاتی شما به صدام حسین در جنگ ایران و عراق و همچنین تسلیحات شیمیایی را فراموش نکردیم!!!!
شماها صلاحیت اظهار نظر و حتی نشستن روی صندلی سازمان ملل و حقوق بشر را ندارید !!!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
سوال اینجاست پس چرا آمریکا جنایتکار خودش از عربستان سعودی و امارات حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست پس چرا کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان از عربستان سعودی و امارات حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

سوال اینجاست پس چرا آمریکا جنایتکار خودش از اوکراین حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست پس چرا کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان از اوکراین حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.


۱۴:۱۴۰۳ آبان ۱۴۰۱
به همکاری با روسیه ادامه می‌ دهیم/ لندن جنایتکار هم به خاطر حمایت از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و تروریسم و القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.


۱۴:۱۴۰۳ آبان ۱۴۰۱
به همکاری با روسیه ادامه می‌ دهیم/ لندن جنایتکار هم به خاطر حمایت از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و تروریسم و القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.


۱۴:۰۸۰۳ آبان ۱۴۰۱
لندن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.

۱۴:۰۷۰۳ آبان ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از66 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 9 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 9 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را درمدت 9 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را درمدت 9 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 6 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 9 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 9 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 9 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از 71 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از 71 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 9 سال گذشته، 100 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 9 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 9 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از 71 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.



رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک مرتکب بیش از999 میلیون مورد نقض حقوق بشر، ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل، درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان شده است وهمچنان نیزادامه می دهد. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی درکل منطقه خاورمیانه شده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
سازمان های بین المللی فقط تماشاگرجنایات صهیونیست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، یوریه ویمن براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست.
کشتارمردم سوریه وعراق ولبنان ویمن و... توسط صهیونیست ها با کدام حقوق بین الملل سازگاراست.
تروریسم تکفیری نتیجه سیاست نادرست وغلط رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
ساست بی شرمانه کشورهایی اروپایی جنایتکارشماره یک و به ویژه آمریکایی ها جنایتکارشماره یک که دم دفاع ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این رژیم صهیونیستی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و لال شده اند..
صهیونیست ها با آ حمایت آمریکا وغرب به هرجنایتی دست می زنند تا اسلام را نابود کنند.
صهیونیست ها ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت هستند.
همکاری برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت پادشاه عربستان سعودی با صهیونیست اهانت، توهین و خیانت دین اسلام و مسلمانان است.
نه تنها مردم خاورمیانه، بلکه مردم کل دنیا جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
برای اثبات کمک حمایت همه جانبه رژیم جعلی صهیونیستی به تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابر اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
سازمان ملل بین المللی درباره پرونده جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت رژیم جعلی صهیونیستی کاری ازدسشان برنمی آید. سازمان های بین المللی مقر اصلی حامیان تروریسم بوده است.
چرا کسی درمدت 9 سال است درسازمان های بین المللی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان و سوریه را محکوم نکرد؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر درمدت 7 سال است هیچ اعتراضی به این صهیونبست ها نمی کنند.
نتانیاهو نحس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سگ هار آمریکا ازحمایت تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، تکفیری ها، ارتش آزاد سوریه و گروه های تروریستی درمنطقه دست نخواهد کشید.
اسرائیل بیش از 71 سال است هیچگاه به حقوق بین الملل و قوانین بین الملل احترام نمی گذارد.
نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود.
نتانیاهو درمدت 9 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا برای تروریست ها درسوریه سلاح می فرستاد.
حمله جنگنده های اسرائیلی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
سازمان ملل درمدت 9 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
شورای امنیت سازمان ملل درمدت 9 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی برسرمردم سوریه!
حمله آمریکا واسرائیل به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست ها شده است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
حمایت رژیم جعلی صهیونیستی ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
قدرت گرفتن تروریست ها درسوریه ومنطقه با کمک و حمایت همه جانبه آمریکا واسرائیل بوده است.
پول مکه خرج تروریست های منطقه وجهان می شود.
آل سعود آبروی دین اسلام برده است.
جنگ عراق، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، افغانستان و... با پول عربستان سعودی تامین می شود.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش بود؟
تجهیز تروریست های سوریه به سلاح های آمریکایی.
آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری بدتراست.
دوستان واشنگتن حامی داعش هستند.
دوستان کاخ سفید حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی تروریست های منطقه خاورمیانه هستند.
کاخ سفید ومتحدانش ازسال 2003 تاکنون تروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کنند.
998 نطامی سوریه ای و بیش از 3 هزارنفر غیرنظامی سوری دربمباران آمریکا واسرائیل کشته شدند.


سیاست بی شرمانه عربستان سعودی درمنطقه
ناتوانی، کوتانی، سکوت و خیانت های کشورهای به اصطلاح اسلامی دربرابر جنایت های وحشیانه وحشی و گری، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای عربستان سعودی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه شرم آوراست.
عربستان جنایتکارازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
سعودی ها به سرکردگی آمریکا ازتروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه حمایت می کنند.
99 درصد عربستان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر، یمن، منطقه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
حامی تروریسم دولتی عربستان سعودی است.
عربستان سعودی همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم درجهان است.
القاعده ساخته عربستان سعودی است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب عربستان سعودی درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
عربستان سعودی در جنگ یمن از انواع سلاح های ساخت آمریکایی، کشورهای اروپای و اسرائیلی استفاده می کند و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده است.
امارات در جنگ یمن از انواع سلاح های ساخت آمریکایی، کشورهای اروپای و اسرائیلی استفاده می کند و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
اوکراین جنایتکار هم از سال 1400 تاکنون علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی، کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند پس نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
اعزام تروریست ها از سوریه به اوکراین
برخی منابع مخالفان سوری فاش کردند که گروهی از عناصر تروریستی و شبه نظامیان نزدیک به ترکیه از استان ادلب سوریه برای نبرد با روسیه به اوکراین اعزام شده اند.
برخی منابع مخالفانس سوری به نقل از عناصر گروهک های تروریستی و شبه نظامیان مسلح نزدیک به ترکیه در ادلب سوریه گفتند که ده ها تروریست وابسته به " القاعده " با حمایت و فشار گروه تروریستی سابق جبهه النصره (هیات تحریر الشام کنونی) اخیرا از ادلب به اوکراین رفتند تا با روسیه بجنگند.

منابع الوطن خاطرنشان کردند: «ابومحمد الجولانی» سرکرده ارشد جبهه النصره اوایل ماه جاری میلادی در منطقه الشغر در شمال شهر جسرالشغور در ریف غربی ادلب با سران تروریستی که بیشتر آن‌ها چچنی، روسی و اویغوری هستند، دیدار و آن ها را در قالب یک «تیپ خارجی» برای رفتن به اوکراین تشویق کرد.

این منابع همچنین تاکید کردند: الجولانی وعده های مالی وسوسه انگیزی برای تروریست هایی که تمایل به پیوستن به نیروهای اوکراینی برای مبارزه با روسیه دارند، مطرح کرده است زیرا این تروریست های تکفیری تندرو با توجه به مشارکت خود در میدان های جنگ به ویژه در ادلب و ریف شمالی لاذقیه از مهارت های جنگی بالایی برخوردارند.

این منابع افزودند: سرکرده ارشد جبهه النصره به تروریست ها گفته است که دشمن مشترک همه آن ها روسیه است و تنها راه رهایی از آن، ترک ادلب و رفتن به اوکراین برای مبارزه با روس ها است.

اعزام تروریست ها از سوریه به اوکراین برای نبرد با روسیه

این منابع مخالفان سوری درباره مسیر رفتن تروریست ها از ادلب به اوکراین گفتند: گذرگاه غیرقانونی «خربه الجوز» سوریه مهمترین گذرگاه برای رفتن به ترکیه است که سازمان اطلاعاتی ترکیه حمایت های لجستیکی لازم را برای انجام این ماموریتها ارایه می کند. همچنین گذرگاههای غیرقانونی نزدیک شهرک درکوش در شمال غربی ادلب و حتی گذرگاه باب الهوی در شمال این استان نیز در این زمینه فعال هستند.

بر اساس این گزارش، طی دو هفته اخیر بیش از ۷۰ تروریست از ادلب به اوکراین رفتند که در میان آن ها سران برخی تروریست ها از جمله عبدالحکیم الشیشانی سرکرده گروه موسوم به «سربازان قفقاز» حضور دارد.

از سوی دیگر، این منابع تاکید کردند که گروههای تروریستی طی این هفته برای دومین روز متوالی به نقاط نظامی در منطقه کاهش تنش در شمال سوریه حمله کردند که با پاسخ قوی ارتش سوریه مواجه شده اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آنچه در فلسطین، نوارغزه، لبنان، افغانستان، سوریه، عراق، لیبی، یمن اتفاق می‌افتد، جنایت سازمان یافته و تروریسم است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از80 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 13 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 13 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از80 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 13 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 913 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 13 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از 80 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از 80 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 13 سال گذشته، 100 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 13 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.



رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک مرتکب بیش از999 میلیون مورد نقض حقوق بشر، ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل، درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان شده است وهمچنان نیزادامه می دهد. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی درکل منطقه خاورمیانه شده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
سازمان های بین المللی فقط تماشاگرجنایات صهیونیست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، یوریه ویمن براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست.
کشتارمردم سوریه وعراق ولبنان ویمن و... توسط صهیونیست ها با کدام حقوق بین الملل سازگاراست.
تروریسم تکفیری نتیجه سیاست نادرست وغلط رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
ساست بی شرمانه کشورهایی اروپایی جنایتکارشماره یک و به ویژه آمریکایی ها جنایتکارشماره یک که دم دفاع ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این رژیم صهیونیستی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و لال شده اند..
صهیونیست ها با آ حمایت آمریکا وغرب به هرجنایتی دست می زنند تا اسلام را نابود کنند.
صهیونیست ها ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت هستند.
همکاری برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت پادشاه عربستان سعودی با صهیونیست اهانت، توهین و خیانت دین اسلام و مسلمانان است.
نه تنها مردم خاورمیانه، بلکه مردم کل دنیا جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
برای اثبات کمک حمایت همه جانبه رژیم جعلی صهیونیستی به تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابر اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
سازمان ملل بین المللی درباره پرونده جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت رژیم جعلی صهیونیستی کاری ازدسشان برنمی آید. سازمان های بین المللی مقر اصلی حامیان تروریسم بوده است.
چرا کسی درمدت 13 سال است درسازمان های بین المللی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان و سوریه را محکوم نکرد؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر درمدت 13 سال است هیچ اعتراضی به این صهیونبست ها نمی کنند.
نتانیاهو نحس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سگ هار آمریکا ازحمایت تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، تکفیری ها، ارتش آزاد سوریه و گروه های تروریستی درمنطقه دست نخواهد کشید.
اسرائیل بیش از 80 سال است هیچگاه به حقوق بین الملل و قوانین بین الملل احترام نمی گذارد.
نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود.
نتانیاهو درمدت 13 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا برای تروریست ها درسوریه سلاح می فرستاد.
حمله جنگنده های اسرائیلی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
سازمان ملل درمدت 13 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
شورای امنیت سازمان ملل درمدت 13 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی برسرمردم سوریه!
حمله آمریکا واسرائیل به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست ها شده است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
حمایت رژیم جعلی صهیونیستی ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
قدرت گرفتن تروریست ها درسوریه ومنطقه با کمک و حمایت همه جانبه آمریکا واسرائیل بوده است.
پول مکه خرج تروریست های منطقه وجهان می شود.
آل سعود آبروی دین اسلام برده است.
جنگ عراق، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، افغانستان و... با پول عربستان سعودی تامین می شود.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش بود؟
تجهیز تروریست های سوریه به سلاح های آمریکایی.
آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری بدتراست.
دوستان واشنگتن حامی داعش هستند.
دوستان کاخ سفید حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی تروریست های منطقه خاورمیانه هستند.
کاخ سفید ومتحدانش ازسال 2003 تاکنون تروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کنند.
998 نطامی سوریه ای و بیش از 13 هزارنفر غیرنظامی سوری دربمباران آمریکا واسرائیل کشته شدند.


سیاست بی شرمانه عربستان سعودی درمنطقه
ناتوانی، کوتانی، سکوت و خیانت های کشورهای به اصطلاح اسلامی دربرابر جنایت های وحشیانه وحشی و گری، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای عربستان سعودی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه شرم آوراست.
عربستان جنایتکارازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
سعودی ها به سرکردگی آمریکا ازتروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه حمایت می کنند.
99 درصد عربستان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر، یمن، منطقه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
حامی تروریسم دولتی عربستان سعودی است.
عربستان سعودی همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم درجهان است.
القاعده ساخته عربستان سعودی است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب عربستان سعودی درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶:۵۹
و این در حالی است که لندن جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار را پناه داده است چرا؟

سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۰۸:۳۶
رئیس جمهور اوکراین سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بوده است.
عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر از بمب های خوشه ای انگلیسی در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی استفاده کرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است
حمایت بی قید و شرط آنها از رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات روزمره این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین، بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است که طی دهه‌های متمادی در حال رخ دادن است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
بنی گانتز بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها جنایتکار سرپوش بگذارد
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۰۶:۵۰
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدی برای ایران و منطقه خاورمیانه است.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه ماهواره GUNAZ TV جمهوری آذربایجان با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
شبکه ماهواره GUNAZ TV جمهوری آذربایجان دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه ماهواره KALEMEH TV جمهوری آذربایجان با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
شبکه ماهواره KALEMEH TV جمهوری آذربایجان دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار از سال 2001 تاکنون خاورمیانه را مقر تروریست های خارجی تبدیل کرده است.

تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را در این مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را در این مدت 13 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.

حضور آمریکا در خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از جنایتکاران است.
حضور آمریکا در خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر غارت نفت کشورهای عربی است.
حضور آمریکا در خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

آمریکا جنایتکار باید از خاورمیانه خارج شود چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در خاورمیانه بوده است.
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آمریکا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده سلاح برای داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و متحدانش و تروریست ها نگران است.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اسرائیل بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار در باره جنگ اوکراین و روسیه، متهم است، نه مدعی
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا، ناتو و اسرائیل و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.

آمریکا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
اروپا باید از عراق و منطقه بیرون برود.
ناتو باید از عراق و منطقه بیرون برود.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، ناتو جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان هستند و تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا و متحدانش از همه گروه های تروریستی در عراق، سوریه، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: