کد خبر: ۹۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۶
سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا گفت: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها در راستای تعمیق معارف دینی بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده سپاه عاشورا گفت: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها در راستای تعمیق معارف دینی بسیار ضروری است.

 

سردار اصغر عباسقلی زاده، در نشست ستاد هماهنگی و ‌پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا، با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با این نهاد اظهار داشت: برگزاری جلسات روشنگری برای دانش آموزان و خانواده‌ها در راستای تعمیق معارف دینی بسیار ضروری است.

وی خواستار ایجاد وحدت رویه در انجام امور شد و افزود: ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی باید برای مسائل کلان و زیربنایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این نشست جهاد تبیین را موثرترین راهکار در راستای بصیرت‌افزایی دانش آموزان و اولیای آن‌ها دانست و گفت: نباید به دشمن لحظه‌ای فرصت بدهیم تا اهداف خود را در کشور پیاده کند و این مهم بدون تردید با حضور جوانان و نوجوانان انجام‌پذیر است.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی ادامه داد: مطالعه و تبیین زندگی شهدای معلم و دانش آموز استان در راستای تحقق جهاد تبیین از اقدامات موثری است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بر لزوم پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: در راه تبیین، آسیب‌شناسی و رفتار انتقادپذیر جزء اولویت‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن تفکر نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: تربیت نوجوانان و جوانان در حال حاضر سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش نهادهای فرهنگی مخصوصا دستگاه آموزش و پرورش قرار دارد و نیاز است دانش آموزان را بیش از هر زمانی از نقشه‌های دشمن آگاه کنیم.

علیرضا صیادی، خاطرنشان کرد: اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق جهاد تبیین قطعا مانع ایجاد مسائل و حواشی در سطح کشور خواهد شد و در تحقق این امر مدیران مدارس و معلمان جایگاه بسیار اساسی و مهمی دارند.

وی اضافه کرد: مدیریت مدرسه یک مسئولیت انقلابی بوده و جایگاه این عزیزان بسیار رفیع است لذا باید با نگاه و توجه ویژه‌ای در مسئولیت خود گام بردارند تا حتی در کوچک‌ترین اندازه هم شاهد رنگ باختن معارف و اعتقادات نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: