کد خبر: ۹۳۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۸
استاندار خراسان رضوی گفت: عناصر اصلی وابسته به معاندان شناسایی و بسیاری از آن‌ها در این استان دستگیر شده‌اند. وی ادامه داد: با توفیق الهی کمترین معضل را در استان خراسان رضوی داشتیم و نیروی انتظامی نیز در تامین امنیت و حفظ آن نقش محوری را بر عهده داشت.

استاندار خراسان رضوی: کمترین معضل را در استان داشتیم / عناصر اصلی وابسته به معاندان شناسایی و دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: استاندار خراسان رضوی گفت: عناصر اصلی وابسته به معاندان شناسایی و بسیاری از آنها در این استان دستگیر شده‌اند.

یعقوبعلی نظری روز دوشنبه و در حاشیه مراسم تقدیر از تلاش فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به ناآرامی های که شکل گرفته بود، فراجا توفیقات بسیار کسب کرد و با درایت اتخاذ شده، کمترین مشکل برای مردم به وجود آمد.

وی ادامه داد: با توفیق الهی کمترین معضل را در استان خراسان رضوی داشتیم و نیروی انتظامی نیز در تامین امنیت و حفظ آن نقش محوری را بر عهده داشت.

رییس شورای تامین استان خراسان رضوی اضافه کرد: همه دستگاه‌های استان که در این موضوع دخیل بودند با محوریت انتظامی نسبت به تامین امنیت اقدام کردند و این در حالی است که این استان در سطح کشور به لحاظ جمعیت و سیال بودن آن در کنار وسعت و پهناوری جایگاه ویژه ای دارد.

مراسم تقدیر از فرماندهان انتظامی خراسان رضوی امروز در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: