کد خبر: ۹۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
«رسانه‌های ضد انقلاب همچنان بر مدار پروژه کشته‌سازی از مرگ دختران جوان تولید محتوا می‌کنند و همچنان هم هیچ ابایی از گفتن دروغ ندارند. حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه‌ها با رمز نگین عبدالملکی منتشر شده است. سناریوی ادعای کشته شدن نگین عبدالملکی اما این‌بار ناشیانه نگاشته شده است.»

رسانه های ضد انقلاب عکس نگین عبدالملکی در همدان را منتشر و او را کشته اغتشاشات معرفی می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، «رسانه‌های ضد انقلاب همچنان بر مدار پروژه کشته‌سازی از مرگ دختران جوان تولید محتوا می‌کنند و همچنان هم هیچ ابایی از گفتن دروغ ندارند. حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه‌ها با رمز نگین عبدالملکی منتشر شده است.

رسانه‌های ضد انقلاب همچنان بر مدار پروژه کشته‌سازی از مرگ دختران جوان تولید محتوا می‌کنند و همچنان هم هیچ ابایی از گفتن دروغ ندارند.

حالا امروز جدیدترین دروغ این رسانه‌ها با رمز نگین عبدالملکی منتشر شده است. سناریوی ادعای کشته شدن نگین عبدالملکی اما این‌بار ناشیانه نگاشته شده است.

در روز ۲۱ مهرماه در خبرگزاری فارس خبری در خصوص مصرف مشروبات الکی تقلبیِ دست‌ساز توسط چند جوان در منطقه آبشینه همدان منتشر شده بود.

در خبر بعدی که ۲۴ مهرماه منتشر می‌شود، دادستان همدان توضیحات تکمیلی در این خصوص را این‌گونه اعلام می‌کند: صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند.

حسن خانجانی ادامه می‌دهد:‌ با تحقیقات و پیگیری‌‌های اولیه مشخص شد هر سه نفر اینان در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده‌اند، افزود: با وجود اقدامات درمانی دختر و پسری که حالشان وخیم‌تر بود، بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه فوت می‌کنند.

بررسی‌های خبرنگار فارس در همدان نشان می‌دهد دختری که در این ماجرا فوت شده است نگین عبدالملکی است که نام شناسنامه‌ای او پروین است.

او از اهالی شهرستان قروه در استان کردستان است و بعد از فوت به زادگاهش منتقل و در همان‌جا به خاک سپرده شده است.

رسانه‌های ضد انقلاب امروز در جدیدترین دروغ‌پردازی‌های خود عکس و متن‌هایی را درباره نگین عبدالملکی منتشر و او را کشته اغتشاشات معرفی می‌کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
۲۰:۱۹۰۲ آبان ۱۴۰۱
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند.
کانادا جنایتکار به همراه آمریکا، اروپا، عربستان سعودی و اسرائیل از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
۲۰:۱۸۰۲ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه قرائن نشان می‌دهد گروسی رئیس‌آژانس هسته‌ای همکار اسرائیلی‌ها است و مأموریت دارد تمام اطلاعاتی را که از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست می‌آورد در دست اسرائیلی‌های تروریست بگذارد. دیدیم که در گذشته به تأسیسات اتمی کشورمان در نطنز با اطلاعاتی که به دست آوردند آسیب رساندند و خساراتی به کشور وارد شد.
واقعیت این است که ما بیشترین همکاری‌ها را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته‌ایم و بیشترین بازرسی‌ها از ایران انجام شده ولی متأسفانه هر چه بیشتر همکاری کرده‌ایم بهانه‌تراشی‌های آژانس بیشتر شده و پایان نیافته است. فلذا بسته شدن پرونده هسته‌ای برای جلوگیری از بهانه‌تراشی‌های جدید آمریکا باید با جدیت پیگیری شود و الا اگر توافقی هم صورت بگیرد، ‌ناپایدار خواهد بود.
آمریکا و متحدانش در حادثه تروریستی زاهدان و ناآرامی‌های روزهای اخیر کشور نقش دارند.
آمریکا و متحدانش در حادثه تروریستی زاهدان و ناآرامی‌های روزهای اخیر کشور دست دشتند.
رسانه های غربی جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جنایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و کشورهای عربی جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار از سال 1400 تاکنون به کدام مجوز و قطعنامه به اوکراین سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از صهیونیست ها جنایتکار حمایت نکنند.
ما هم از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهیم که از تروریست های داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش حمایت نکنند.

تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است.
تمام قدرت اروپا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است.
اروپا جنایتکار باید از عراق بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از سوریه بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از یمن بیرون برود.
اروپا جنایتکار باید از منطقه بیرون برود.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

شکست های مکرر آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان به خاطر قدرت ایران بوده است.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
در مقابل فشارهای اتحادیه اروپا می‌ایستیم

اتحادیه اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: