کد خبر: ۹۳۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
مدیر عامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران در تحول کسب و کارها تقدیر شد.

برگ زرین دیگری برای تماد رقم خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی (بیش از 70 شرکت برتر ایران) در ساعت 16 لغایت 22 روز سه شنبه 26 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس از محمد امین رضوانفر مدیر عامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران در تحول کسب و کارها تقدیر شد. دکتر رضوانفر از تاریخ 14 اسفند 1400 سکان هدایت شرکت تماد را بر عهده گرفته و مدیر عاملی شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو در مجموعه هلدینگ دارویی تامین (TPICO) را در کارنامه خود دارد.

کارآفرینی، توسعه کسب و کار در فضای بین المللی، نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کارها و اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش از مهم ترین اهداف و رویکردهای این اجلاس بود.

از محورهای ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس می توان به: خلاقیت و نوآوری، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت، توسعه کسب و کارها در فضای ملی و بین المللی و اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها اشاره کرد.

شرکت تماد، توسعه کسب و کار و افزایش سهم بازار بزرگ دارویی کشور و گسترش صادرات با تکیه بر مزیت رقابتی و حفظ و ارتقای کیفی و کمی مواد موثره، تولید و عرضه محصولات نیمه ساخته و نهایی دارویی را در برنامه راهبردی خود قرار داده و در شش ماه نخست سال 1401 موفق به دریافت 4 جایزه ملی در صنایع دارویی کشور شده است.

دکتر اطاعت مسئول فنی محصولات نهایی (Finished) شرکت تماد به نمایندگی، تندیس و تقدیر نامه را دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: