کد خبر: ۹۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۹
«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه در سخنانی گفت که اوکراین از مرزها و حق حاکمیت خود دفاع می‌کند. وی اضافه کرد: «جنگ در اوکراین پیامدهایی برای ما به همراه داشته است و بارها با پوتین (رئیس جمهور روسیه) درباره پیامدهای جنگ در اوکراین و نتایج منفی که بر همه ما به همراه خواهد داشت صحبت کرده‌ام».

مکرون: جنگ اوکراین زندگی در اروپا را تغییر می‌دهد / بار‌ها با پوتین درباره پیامد‌های جنگ صحبت کرده‌ام؛ اجازه ندهیم صلح، گروگان قدرت روسیه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه در سخنانی گفت که اوکراین از مرزها و حق حاکمیت خود دفاع می‌کند.

وی که در نشست صلح رم سخنرانی می‌کرد، اضافه کرد: «جنگ در اوکراین پیامدهایی برای ما به همراه داشته است و بارها با پوتین (رئیس جمهور روسیه) درباره پیامدهای جنگ در اوکراین و نتایج منفی که بر همه ما به همراه خواهد داشت صحبت کرده‌ام».

رئیس جمهور فرانسه گفت: «جنگ در اوکراین نمی‌تواند ادامه یابد و جنگ در اوکراین زندگی‌مان در اروپا را تغییر می‌دهد و جنگ منجر به فقر و گرسنگی خواهد شد».

ماکرون در ادامه اضافه کرد: «اجازه ندهیم صلح، گروگان قدرت روسیه شود اما فقط اگر اوکراینی‌ها تصمیم بگیرند و زمانی که بخواهند، صلح امکان پذیر است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
رژیم کی‌یف دانشمندان اتمی را مامور ساخت بمب کثیف کرده است. این رژیم همچنان به بمباران زیرساخت‌های حیاتی نیروگاه‌های هسته‌ای زاپوریژیا و کورسک برای ایجاد یک فاجعه انسانی ادامه می‌دهد. رئیس جمهور آمریکا و سران کشورهای اروپایی که به کی‌یف کمک مالی و نظامی می‌کنند، حامیان و شرکای تروریسم هسته‌ای شده‌اند.
واشنگتن ۲۰ سال پیش اطلاعاتی را منتشر کرده بود که تروریست‌های القاعده به رهبری اسامه بن لادن در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بمب کثیف هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
اروپا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
ناتو جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: