کد خبر: ۹۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۱
رییس فدراسیون والیبال ایران معتقد است کارشناسی کمیته فنی والیبال باید بدون تعارف و رفاقت باشد.

داورزنی: باید رنکینگ والیبال ایران را بالا ببریم/ خارج از تعارف و رفاقت کارشناسی کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان و رده‌های سنی مختلف کشور در سال 1401 و برنامه‌های سال 1402 این تیم‌ها از ساعت 10 امروز (شنبه 30 مهرماه) به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز ‌شد.

داورزنی در ابتدای این نشست اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان و رویدادهایی که در رده‌های سنی مختلف در ایران و قاره آسیا برگزار شد، قرار بود کمیته فنی عملکرد تیم‌های مختلف ایران را بررسی کند و این تیم‌ها را آسیب شناسی کنیم تا اصلاحات لازم را انجام دهیم.

وی با یادآوری این‌که جلسه‌ای برای بررسی عملکرد زنان والیبال ایران برگزار کردیم و نتایج خوبی داشت، تصریح کرد: امروز نشستی در خصوص عملکرد تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان داریم زیرا هر سه تیم ایران سال مهمی پیش رو دارند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسر ایران باید در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند و در این نشست باید عملکرد این تیم‌ها را آسیب شناسی کنیم اقدامات لازم را انجام دهیم. بزرگسالان هم سال بسیار سختی پیش رو دارد و در چهار رویداد مهم باید شرکت کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید از اکنون مشخص کنیم که چه تیم در چه رویدادی شرکت کند، باید دقت بیشتری داشته باشیم. در ابتدای سال مسابقات باشگاه های آسیا را داریم که قهرمان لیگ برتر سال 1401 مردان ایران باید در آن شرکت کند و این تیم باید برای باشگاه های آسیا آماده شود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران افزود: تیم ملی مردان ایران باید در لیگ‌ ملت‌ها که خرداد و تیرماه، برگزار می‌شود، شرکت کند. همچنین مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که در ایران برگزار می شود را پیش رو داریم. بازی‌های آسیایی هم سال بعد برگزار می شود و مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس را پیش رو داریم.

داورزنی با تاکید بر این‌که مسابقات انتخابی المپیک پاریس در سه گروه برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات یک گروه به میزبانی ژاپن است که هنوز سیدبندی آن مشخص نیست و انتخاب یکی از میزبانان مشخص شده است. 8 تیم در ژاپن شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در مجموع سال بسیار سختی را پیش رو داریم، مسابقات انتخابی المپیک و جام ملت‌ها برای رنکینگ والیبال ایران بسیار مهم است که در مسابقات لیگ ملت‌ها شرایط بهتری برای تیم داشته باشیم و باید رنکینگ را بالا ببریم. دو تیم از آسیا یا بیشتر می تواند در المپیک پاریس شرکت کند اما ما و ژاپن باید دقت بیشتری داشته باشیم و باید ببینیم شرایط چگونه می شود.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که کمیته فنی جایی است که باید تیم‌ها آسیب شناسی شوند، گفت: انتظار دارم خارج از تعارفات و رفاقت‌ها، اعضای شرکت کننده در این نشست منافع ملی ارجح قرار دهند و نقطه نظرات کارشناسی خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: