کد خبر: ۹۳۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۵۲۸
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با جوزف بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص ادعاهای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین گفت: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم، اما سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی این کشور، عدم ارسال سلاح به طرفین درگیر، توقف جنگ و پایان دادن به آوارگی مردم است.

امیرعبداللهیان به بورل: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم، اما سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، عدم ارسال سلاح به طرفین درگیر است / تحویل پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین را قویا رد می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کردند.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جوزف بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ابتکار طرف اروپایی تلفنی تبادل نظر کردند و در مورد آخرین تحولات مربوط به بحران اوکراین و مذاکرات لغو تحریم ها تبادل نظر به عمل آمد.

امیرعبداللهیان در خصوص ادعاهای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین گفت: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم، اما سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی این کشور، عدم ارسال سلاح به طرفین درگیر، توقف جنگ و پایان دادن به آوارگی مردم است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای توقف درگیری ها در اوکراین از طریق دیپلماسی است و توصیه می کنیم اروپایی ها با رویکردی واقع بینانه به این موضوع بنگرند.

امیرعبداللهیان گفت: ما مخالف جنگ هستیم و تحویل پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین را قویا رد می کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی و دموکراسی کارآمد برخوردار است، اما برخی از مقامات اروپا با تحلیل اشتباه و به بهانه دفاع از حقوق بشر از آشوب، ترور و اغتشاشات در ایران حمایت کردند که اقدامی نسنجیده، غیرسازنده، مداخله آمیز و البته با اهداف سیاسی مشخص بود.

 

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه تمرکز بر منطق، عقلانیت و دیپلماسی، مسیر حرکت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، افزود؛ سیاست خارجی ما بر مبنای استانداردهای دوگانه نیست.

جوزف بورل نیز در این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص تداوم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمینه موضوعات پادمانی ابراز امیدواری کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضع ایران در تاکید بر عدم ارسال سلاح و پهپاد برای بکارگیری در جنگ اوکراین را مهم و شایسته تقدیر دانست.

طرفین مسیر مذاکرات وین توافق را مثبت و رو به جلو ارزیابی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۰۱:۲۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از عربستان سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از امارات جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین جنایتکار حمایت نکنند.


۰۱:۲۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از عربستان سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از امارات جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین جنایتکار حمایت نکنند.

۰۱:۰۲۲۹ مهر ۱۴۰۱
رسانه های غربی جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جنایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و کشورهای عربی جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان هستند.

۰۰:۵۸۲۹ مهر ۱۴۰۱
نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.
نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.


۰۰:۵۴۲۹ مهر ۱۴۰۱
واین در حالی است که عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار 1394 تاکنون علیه مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد چرا؟

۰۰:۵۱۲۹ مهر ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۵
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بدون جنگ نمی توانند زندگی کنند.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بدون جنگ نمی توانند زندگی کنند.

۰۰:۴۸۲۹ مهر ۱۴۰۱
حمایت مقامات ارشد آمریکا از اغتشاش‌گران در ایران همچنان ادامه دارد
حمایت مقامات ارشد آمریکا از اغتشاش‌گران در ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکراست وین است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به آمریکایی ها جنایتکار بوده است.

۰۰:۴۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

۰۰:۴۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

۰۰:۴۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق و غیره 100 درصد عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، مناامنی و پیدایش و رشد تروریسم در منطقه خاورمیانه است.
حضور نیرو‌های اروپایی در عراق و غیره 100 درصد عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، مناامنی و پیدایش و رشد تروریسم در منطقه خاورمیانه است.

۰۰:۴۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده از این دو کشور متلاشی و شکست خورد، اما با این وجود هنوز هسته‌ها و بقایای آن در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می‌زنند.

حوادث ثابت کرد که غربی‌ها سست‌تر از لانه عنکبوت هستند

۰۰:۴۶۲۹ مهر ۱۴۰۱
عملکرد، رفتار، تجاوز، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی جو بایدن جنایتکار هم ثابت کرد که هیچ فرقی با ترامپ جنایتکار ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
۰۰:۴۶۲۹ مهر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.

۰۰:۴۶۲۹ مهر ۱۴۰۱
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

۰۰:۴۳۲۹ مهر ۱۴۰۱
کاخ سفید: آمریکا در حال حاضر تلاش برای مذاکره با ایران را به دلیل عرضه پهپاد به روسیه کنار گذاشته
مذاکرات برجام همان در سال 94 شکست خورده است
و در سال 97 هم آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا بداند عضو برجام نیست
پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره هم را ندارد.

۰۰:۴۰۲۹ مهر ۱۴۰۱
اروپایی که در جنگ تحمیلی هشت ساله به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی می داد حق ندارد در باره تسلیحات ما حرف بزند.

۰۰:۳۸۲۹ مهر ۱۴۰۱
آمریکا و کشورهای اروپایی جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت نکنند.
آمریکا و کشورهای اروپایی جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین حمایت نکنند.
آمریکا و کشورهای اروپایی جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نکنند.

۰۰:۳۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا جنایتکار از اوکراین جنایت جنگی محسوب می شود.
کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار از اوکراین جنایت جنگی محسوب می شود.

۰۰:۳۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
کسانی که هم از اغتشاشگران کمک، حمایت و پشتیبانی کردند و می کنند انتقام می گیریم

۰۰:۳۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
آمریکا به اهداف خود نمی‌رسد.
اروپا به اهداف خود نمی‌رسد.
۰۰:۳۷۲۹ مهر ۱۴۰۱
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکایی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای اسرائیلی از سال 2015 تاکنون برای حمله به غیرنظامیان یمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در غرب نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.

۱۳:۰۳۲۹ مهر ۱۴۰۱
ایران هم از همکاری نظامی آمریکا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اروپا و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی ناتو و اوکراین نگران است.
ایران هم از همکاری نظامی اسرائیل و اوکراین نگران است.

آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نکنند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از عربستان سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از امارات جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت نکنند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم از اوکراین جنایتکار حمایت نکنند.

همکاری آمریکا و تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان نگران کننده است.
همکاری آمریکا و القاعده در منطقه خاورمیانه و جهان نگران کننده است.
همکاری آمریکا و داعش در منطقه خاورمیانه و جهان نگران کننده است.
همکاری آمریکا و تکفیری ها در منطقه خاورمیانه و جهان نگران کننده است.
همکاری آمریکا و گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان نگران کننده است.
کمک نظامی آمریکا جنایتکار بحران اوکراین را بدتر کرده است.
کمک نظامی اروپا جنایتکار بحران اوکراین را بدتر کرده است.
کمک نظامی نانو جنایتکار بحران اوکراین را بدتر کرده است.
کمک نظامی اسرائیل جنایتکار بحران اوکراین را بدتر کرده است.

کاخ سفید دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
رئیس شورای اروپا: ایران را به دلیل حمایت نظامی از روسیه تحریم کردیم
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان همه جانبه از اوکرین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند چرا؟
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان از سال 1394 تاکنون همه جانبه از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند چرا؟
اروپا جنایتکار ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
رئیس شورای اروپا: ایران را به دلیل حمایت نظامی از روسیه تحریم کردیم/ و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعد و گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2015 تاکنون از عربستان سعودی و امارات حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
رئیس شورای اروپا: ایران را به دلیل حمایت نظامی از روسیه تحریم کردیم/ و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعد و گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2015 تاکنون از عربستان سعودی و امارات حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
رئیس شورای اروپا: ایران را به دلیل حمایت نظامی از روسیه تحریم کردیم
درپاسخ به رئیس شورای اروپا جنایتکار جنایتکار سگ دست نشانده آمریک و عربستان سعودی و اسرائیل
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1980 تاکنون تسلیحات گروهک تروریستی ضد انقلاب را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1982 تاکنون تسلیحات گروهک تروریستی منافقین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم، القاعده و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریسم، القاعدهريا، داعش و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

درپاسخ به رئیس شورای اروپا جنایتکار جنایتکار سگ دست نشانده آمریک و عربستان سعودی و اسرائیل
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
0
0
درپاسخ به رئیس شورای اروپا جنایتکار جنایتکار سگ دست نشانده آمریک و عربستان سعودی و اسرائیل
آموزش نظامی فرانسه به ۲ هزار سرباز اوکراینی
فرانسه اعلام کرد این کشور برای آموزش ۲۰۰۰ سرباز اوکراینی تلاش می‌کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: