کد خبر: ۹۳۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۴۸
سالار عقیلی طی روزهای اخیر یک قطعه اعتراضی پخش کرده که ظاهرا در جهت همدلی با برخی معترضین بوده، به هر حال از سالار عقیلی که بیشتر رفتارهای متناقضی از او دیده بودیم، پخش چنین قطعه‌ای عجیب بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: سالار عقیلی طی روزهای اخیر یک قطعه اعتراضی پخش کرده که ظاهرا در جهت همدلی با برخی معترضین بوده، به هر حال از سالار عقیلی که بیشتر رفتارهای متناقضی از او دیده بودیم، پخش چنین قطعه‌ای عجیب بود.

 

 

آقای سالار عقیلی حرف‌مان را درباره شما پس گرفتیم

اما خب خبر تازه‌ای که برخی منابع منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد سالار عقیلی بر همان روال سال‌های قبل رفتار می‌کند، او ظاهرا کنسرتی برگزار کرده برای یکی از ارگان‌ها و به دلایلی که می‌دانید با اعتراض برخی حضار مواجه شده، ظاهرا بنا بر ادعاها فضا متشنج شده و در چنین شرایطی سالار عقیلی اجرایش را برگزار کرده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: