کد خبر: ۹۳۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۱۳۵
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی گفت: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس: فدراسیون مربوطه باید به موضوع الناز رکابی ورود کند / قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: راستینه درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی گفت: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی در کره جنوبی گفت: روزانه اعزام‌های زیادی به مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم و غالب بازیکنان تیم ملی و قهرمانان ما به شعائر اسلامی و قانونی پایبند هستند و به عنوان یک مسلمان به رعایت شعائر دینی افتخار می‌کنند.

وی اظهار کرد: ممکن است در صد‌ها اعزام یک نفر حرکتی انجام دهد که برخلاف هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما باشد. آن ورزشکار در اصل به خودش ضربه می‌زند و این خیلی بد است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و حتما فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

راستینه درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: قرار است جلسات سه جانبه با وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان صدا و سیما به صورت منظم برگزار شود تا ظرفیت‌هایی که پای کار آمده برای استفاده هموطنان از بحث میزبانی قطر از جام جهانی مشخص شود و گزارشش به کمیسیون فرهنگی ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: