کد خبر: ۹۳۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۰
لاله افتخاری گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.

رئیس جمعیت زنان انقلاب: در حوزه حجاب، هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی، حق عقب نیشینی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: لاله افتخاری گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.

لاله افتخاری رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی عصر دوشنبه ۲۵ مهر ماه در همایش وحدت در شهرستان ورامین که با حضور بانوان و دختران انقلابی برگزار شد، اظهار کرد: دختران دیار ۱۵ خرداد ورامین افتخارآفرین و افتخارساز هستند و به خود افتخار کنید که در دشت ورامین هستید.

وی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: تبریک عرض می‌کنم مقاومت و استقامت شما بانوان افتخارآفرین را که در حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی سختکوش هستید، در شرایط کنونی جامعه مشاهده می‌کنید که معاندین و منافقین که در گوشه و کنار جامعه پنهان شده بودند با کوچکترین موضوع از پناهگاه خود بیرون آمدند و چهره واقعی را خود را نشان می‌دهند. در این شرایط است که افراد خودی و غیر خودی مشخص می‌شود.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی افزود: دشمن نمی‌خواهد محور استقامت، مقاومت، وحدت پایدار باشد و با این حرکت جنگ احزاب راه انداختند، شما مشاهده می‌کنید دشمنان نظام با تمام مهره‌های خود وارد میدان شده، شما می‌بینید در اغتشاشات اخیر زنان را وارد میدان کردند و در گوشه و کنار سرزمین جنگ احزاب و جدایی طلبی به راه انداخته اند.

افتخاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف موفقیت چشمگیری بدست آورده است و توانسته به عرصه رده‌های بالای علمی در جهان دست یابد و مشاهده می‌کنید که در حوزه دفاعی و پهپادی جزو کشورهای برتر جهان هستیم. در حال حاضر می‌بینید در عرصه‌های ورزشی و میادین بین المللی زنان و دختران ایرانی با حجاب کامل، وارد میدان مبارزه می‌شود و می‌بینید که حجاب محدودیت نیست و در این مسیر رتبه‌های اول را بدست آوردند.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن نه با جمهوری اسلامی، بلکه با جمهوری اسلامی ایران مقتدر، مخالف است، فرقی نداشت ایران قوی با هر دین و مذهبی پیشرفت می‌کرد آنان مخالفت می‌کردند و می‌بینید دین اسلام باعث پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شده است. دشمنان نظام با شعار و محور دوگانه سازی سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، حتی به حریم خانواده را دارد، در این دوگانه سازی حریم خانواده و حرمت زن را هدف قرار دادند تا حرکت خانواده از بین برود و در این برنامه‌هایی که اجرا می‌کردند نفرت سازی در جامعه را ترویج دادند. دشمنان نظام با ایجاد اپلیکیشن جدید فضای مجازی را در کشور در دست گرفتند. با استفاده از این فضای مجازی سعی در تفرقه انگیزی و ایجاد آشوب در کشور کردند و از طریق همین اپلیکیشن‌ها فتنه سازی را در جامعه ترویج دادند.

 

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در پایان گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد، از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.

 

محمودی: کوتاهی در حوزه حجاب خیانت است

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز عصر دوشنبه ۲۵ مهر ماه در تجمع بانوان ورامین در محکومیت ناآرامی های اخیر، اظهار کرد: هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است. دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند. زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند، امروز بهاییت با تمام وجود بر علیه حجاب فعال است. اینجا دیار ۱۵ خرداد است، ورامین سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است و مردم این دیار هیچگاه اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد. با صراحت عرض می‌کنم هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد.

وی در پایان سخنان خود گفت: امروز هر مسؤولی در حوزه حجاب و عفاف کوتاهی کند، خائن است و مردم اجازه نخواهند داد خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید پایمال شود، مگر ما مرده باشیم که کسی بخواهد برخلاف وصیت شهدا عمل نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پ
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پ
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پ
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست اروپا جنایتکاراست.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست ناتو چنایتکار است.

انگلیس و متحدانش به رهبری آمریکا جنایتکار زمان که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ایران هم با انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، هم اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران بوده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی 100 درصد فقط مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و از سال 1357 تاکنون دخالت و مداخله و جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

عربستان سعودی متجاوز به یمن است و آمریکا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و انگلیس هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اروپا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اسرائیل هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟

غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خیانتکاران که به سرکردگی حسن روحانی در رسانه های شعار سر می دادند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار عالی است پس چرا در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران و به ویژه حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
خیانتکاران دیگر حق ندارند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کنند.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست اروپا جنایتکاراست.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست ناتو چنایتکار است.

انگلیس و متحدانش به رهبری آمریکا جنایتکار زمان که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ایران هم با انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، هم اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران بوده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی 100 درصد فقط مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و از سال 1357 تاکنون دخالت و مداخله و جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

عربستان سعودی متجاوز به یمن است و آمریکا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و انگلیس هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اروپا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اسرائیل هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟

غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خیانتکاران که به سرکردگی حسن روحانی در رسانه های شعار سر می دادند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار عالی است پس چرا در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران و به ویژه حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
خیانتکاران دیگر حق ندارند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کنند.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند.

مداخله‌گری مجدد کاخ سفید در امور داخلی ایران نشان داد که نباید با این آمریکایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری کرد

آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد.
اروپا فقط زبان زور را فهمد.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.

طرح عربستان سعودی برای بی‌ثبات سازی داخلی ایران شکست می‌خورد.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
که کشورش از سال مارس 2015 در اقدام تجاوزکارانه آشکار به یمن حمله کرده و در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا دخالت می‌کند، مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم که برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
که حدود هفت سال است مردان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را با بمباران‌های بی‌امان به خاک و خون کشیده - به منشور سازمان ملل و حل اختلافات از طریق گفتگو، اظهار داشت: «پادشاهی سعودی بر حمایت از آتش بس در یمن و توانمندسازی شورای ریاست جمهوری برای انجام وظایف خود تاکید می‌کند».
دولت حسن روحانی، دولت رئیسی هر دو شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و متحدانش و عراق، سوریه و منطقه خاورمیانه هستند.

تجمع اعتراضی از سال 1357 تاکنون در سراسر کشور بدون مجوز غیر قانونی محسوب می شود
حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بود، نه به خاطر مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره پیش از 999 هزار بار دروغ گوید و دروغ گفته است و همچنان نیزادامه می دهد.
اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دو
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست اروپا جنایتکاراست.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست ناتو چنایتکار است.

انگلیس و متحدانش به رهبری آمریکا جنایتکار زمان که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ایران هم با انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، هم اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران بوده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی 100 درصد فقط مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و از سال 1357 تاکنون دخالت و مداخله و جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

عربستان سعودی متجاوز به یمن است و آمریکا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و انگلیس هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اروپا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اسرائیل هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟

غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خیانتکاران که به سرکردگی حسن روحانی در رسانه های شعار سر می دادند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار عالی است پس چرا در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران و به ویژه حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
خیانتکاران دیگر حق ندارند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کنند.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند.

مداخله‌گری مجدد کاخ سفید در امور داخلی ایران نشان داد که نباید با این آمریکایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری کرد

آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد.
اروپا فقط زبان زور را فهمد.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.

طرح عربستان سعودی برای بی‌ثبات سازی داخلی ایران شکست می‌خورد.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
که کشورش از سال مارس 2015 در اقدام تجاوزکارانه آشکار به یمن حمله کرده و در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا دخالت می‌کند، مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم که برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
که حدود هفت سال است مردان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را با بمباران‌های بی‌امان به خاک و خون کشیده - به منشور سازمان ملل و حل اختلافات از طریق گفتگو، اظهار داشت: «پادشاهی سعودی بر حمایت از آتش بس در یمن و توانمندسازی شورای ریاست جمهوری برای انجام وظایف خود تاکید می‌کند».
دولت حسن روحانی، دولت رئیسی هر دو شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و متحدانش و عراق، سوریه و منطقه خاورمیانه هستند.

تجمع اعتراضی از سال 1357 تاکنون در سراسر کشور بدون مجوز غیر قانونی محسوب می شود
حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بود، نه به خاطر مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره پیش از 999 هزار بار دروغ گوید و دروغ گفته است و همچنان نیزادامه می دهد.
اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و آمریکا و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس ، حکومت نظام جمهوری اسلامی را نقض حقوق بشر و غیره محکوم و متهم می کنند شرم آور و تاسف باراست.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست اروپا جنایتکاراست.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست ناتو چنایتکار است.

انگلیس و متحدانش به رهبری آمریکا جنایتکار زمان که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ایران هم با انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، هم اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران بوده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی 100 درصد فقط مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و از سال 1357 تاکنون دخالت و مداخله و جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

عربستان سعودی متجاوز به یمن است و آمریکا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و انگلیس هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اروپا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اسرائیل هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟

غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خیانتکاران که به سرکردگی حسن روحانی در رسانه های شعار سر می دادند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار عالی است پس چرا در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران و به ویژه حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
خیانتکاران دیگر حق ندارند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کنند.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند.

مداخله‌گری مجدد کاخ سفید در امور داخلی ایران نشان داد که نباید با این آمریکایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری کرد

آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد.
اروپا فقط زبان زور را فهمد.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.

طرح عربستان سعودی برای بی‌ثبات سازی داخلی ایران شکست می‌خورد.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
که کشورش از سال مارس 2015 در اقدام تجاوزکارانه آشکار به یمن حمله کرده و در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا دخالت می‌کند، مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم که برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
که حدود هفت سال است مردان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را با بمباران‌های بی‌امان به خاک و خون کشیده - به منشور سازمان ملل و حل اختلافات از طریق گفتگو، اظهار داشت: «پادشاهی سعودی بر حمایت از آتش بس در یمن و توانمندسازی شورای ریاست جمهوری برای انجام وظایف خود تاکید می‌کند».
دولت حسن روحانی، دولت رئیسی هر دو شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و متحدانش و عراق، سوریه و منطقه خاورمیانه هستند.

تجمع اعتراضی از سال 1357 تاکنون در سراسر کشور بدون مجوز غیر قانونی محسوب می شود
حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بود، نه به خاطر مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره پیش از 999 هزار بار دروغ گوید و دروغ گفته است و همچنان نیزادامه می دهد.
اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
با آگاهی و هوشیاری مردم بار دیگر آمریکا و متحدانش ناامید شدند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی می‌خواهند ایران مثل سوریه و عراق و لیبی و افغانستان شود
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
آمریکا: حمایت از اغتشاشات ایران ادامه می‌یابد/ باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
مقامات آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر هستند.
مقامات آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر هستند.
دخالت، مداخله، اهانت، خیانت، جنایت وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر نشان داد که دیگر جایی برای مذاکره با اروپا و هم آمریکا باقی نمانده است.
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی می‌خواهند ایران مثل سوریه و عراق و لیبی و افغانستان شود.

نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
آمریکا: حمایت از اغتشاشات ایران ادامه می‌یابد/ باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
مقامات آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر هستند.
مقامات آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر هستند.
دخالت، مداخله، اهانت، خیانت، جنایت وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر نشان داد که دیگر جایی برای مذاکره با اروپا و هم آمریکا باقی نمانده است.
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی می‌خواهند ایران مثل سوریه و عراق و لیبی و افغانستان شود.

نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو: از معترضان ایران حمایت می کنم
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 76 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
آمریکا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه مذاکره، توافق هسته ای و برجام
اروپا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه مذاکره، توافق هسته ای و برجام
سعودی ها جنایتکار از سال شهریور ماه سال 1359 تاکنون عامل اصلی جنگ عراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند و سعودی ها جنایتکار با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

که کشورش از سال مارس 2015 در اقدام تجاوزکارانه آشکار به یمن حمله کرده و در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا دخالت می‌کند، مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم که برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
که حدود هفت سال است مردان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را با بمباران‌های بی‌امان به خاک و خون کشیده - به منشور سازمان ملل و حل اختلافات از طریق گفتگو، اظهار داشت: «پادشاهی سعودی بر حمایت از آتش بس در یمن و توانمندسازی شورای ریاست جمهوری برای انجام وظایف خود تاکید می‌کند».
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
برخی اغتشاشگران در خارج از کشور توسط آمریکا و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی آموزش دیده بودند
انگلیس به فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات ادامه می دهد.
عربستان سعودی همراه با چند کشور جنایتکار از سال 2015 تاکنون از بمب های خوشه ای انگلیسی در جنگ یمن استفاده کرده است.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی در جنگ یمن از سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: