کد خبر: ۹۳۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۶۲
سرمربی تراکتور فعلاً قصد اضافه کردن دستیار ایرانی به کادرش ندارد.

همچنان خبری از دستیار خارجی در تراکتور نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، چند فصلی است که استفاده از سرمربیان خارجی بیش از قبل در فوتبال ایران باب شده است و با وجود هزینه‌ بالای جذب مربی کارآمد خارجی با توجه به نرخ ارز، همچنان برخی باشگاه‌ها نسبت به این موضوع علاقه نشان می‌دهند.

یکی از مواردی که باشگاه‌های ایرانی معمولا آن را رعایت می‌کردند استفاده از مربی داخلی در کادرفنی سرمربیان خارجی بود تا هم در بحث تربیت مربی از این جهت از حضور او بهره ببرند و هم اگر بحث قطع همکاری شکل گرفت گزینه‌ای برای هدایت موقت تیم در اختیار داشته باشند. مباحث دیگری از جمله ارتباط راحت‌تر با بازیکنان هم از مزایای دیگر گزینه داخلی در کادرفنی مربیان خارجی است.

با این وجود در تیم‌های سپاهان و تراکتور که امسال مربی جدید خارجی استخدام کردند شاهد حضور مربی داخلی نبودیم و این انتقاد از مدیران دو باشگاه به دفعات مطرح شده است.

ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی تراکتور در این خصوص گفت: در این مورد آقای بردیف صاحب نظر است و هر وقت خواستند می توانند کادر فنی خود را در با نفرات ایران و یا خارجی تقویت کنند.

بدین ترتیب فشاری از سوی مدیریت باشگاه برای استخدام گزینه داخلی وجود ندارد و بردیف هم تا کنون تمایلی به این کار نشان نداده و بعید است اتفاقی در این خصوص رخ دهد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: