کد خبر: ۹۳۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۱
مهاجم دریا بابل از بهبود اوضاع مالی در این تیم ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد هم تیمی هایش برای شکست دادن استقلال ملاثانی به میزان کافی انگیزه دارند.

پاداش: به رکورد تیم حریف نگاه نمی کنیمبه گزارش خبرداغ ، فرشید پاداش بازیکن دریا بابل در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم در هفته های ابتدایی لیگ گفت: در شروع لیگ شرایط واقعا خوب نبود. از نظر مالی بازیکنان تحت فشار زیادی بودند و همین موضوع باعث شده بود تا تمرکز لازم را نداشته باشیم. در چند هفته اخیر شرایط مالی تیم بهتر شده و همین موضوع تاثیر مثبتی هم روی نتیجه گیری ما داشته است.

وی درباره حواشی تیم صحبت های خود را این طور ادامه داد: یک مقدار دست سرمربی تیم ما بسته است. امکانات به اندازه کافی نیست و در چند پست کمبود بازیکن داریم. خود من در پست غیر تخصصی بازی می کنم و زمان می برد تا با شرایط بازی در این جایگاه خودم را عادت بدهم. از حمایت مالک ممنونیم. این تیم تنها دلخوشی مردم بابل است و امیدواریم با نمایش های خوب دل این مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم دریا بابل که سابقه آقای گلی لیگ را در کارنامه دارد، در آستانه دیدار مقابل استقلال ملاثانی گفت: در بازی قبل موفق شدم گل بزنم و تیم سه امتیاز را بگیرد. کاری به اینکه تیم حریف چند هفته نباخته نداریم و برای سه امتیاز به اهواز سفر کردیم. من تجربه بازی در این آب و هوا را دارم و امیدوارم در دیدار مقابل استقلال ملاثانی بتوانم یک بار دیگر تلاش هم تیمی هایم را به گل تبدیل کنم تا شادی و سه امتیاز را از جنوب کشور برای مردم مازندران سوغات ببریم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: