کد خبر: ۹۳۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۶
مدیرعامل تراکتور در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

بهتاج: از لحاظ هزینه در نیمه دوم جدول هستیم/ کاوه رضایی آماده بازی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتور در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در خصوص دلیل حضورش در باشگاه تراکتور پس از بازنشستگی در وزارت ورزش اظهار داشت: در این خصوص هیات مدیره باید توضیح بدهند و بگویند چرا من را انتخاب کردند و من نباید در این مورد صحبت کنم.

وی در مورد شروع کارش در تراکتور این فصل گفت: از ابتدای فصل تیم قبل از حضور من در اردوی ترکیه تقریباً تکمیل شده بود و اصل برای ما نظر سرمربی بر روی جذب بازیکنان بوده است و تاکید ما بر این بود که همه بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند و هر فعل و انفعالی برای جابجایی بازیکنان با نظر بردیف بوده است.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت این تیم و اینکه آیا تراکتور مدعی قهرمانی محسوب می‌شود یا نه، گفت: هر ۱۶ تیم لیگ برتر برای قهرمانی تلاش می‌کنند و تراکتور هم از این قائده مستثنی نیست و من خودم بعد از ۴۰ سال حضور در ورزش نمی‌توانم سوا کنم که کدام تیم شرایط قهرمانی دارد و کدام تیم ندارد و هر تیمی نسبت به وسع خود برای قهرمانی بسته شده است و برای موفقیت تلاش خواهد کرد و ما هم چنین شرایطی داریم.

بهتاج در مورد هزینه‌های این فصل تراکتور گفت: بزودی در هیات مدیره مواردی تصویب خواهد شد مبنی بر اینکه مباحث مالی شفاف و اعلام شود، شاید جزو هفت و هشت تیم دوم جدول از نظر هزینه هستیم و باید شفاف برای مردم ارائه شود و ابایی نیز از این وضیعت نداریم.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی و همچنین برنامه باشگاه برای خرید مهاجم خارجی توضیح داد: کاوه رضایی در اوج آمادگی خود قرارداد و طبق صحبت‌ها با پزشک و سرمربی کاوه آماده بازی است، در مورد مهاجم خارجی هم سرمربی تیم هر لحظه صلاح بداند باشگاه خود را موظف به جذب بازیکن می‌داند.

سرپرست باشگاه تراکتور در مورد اشتباهات فاحش رسانه‌ رسمی باشگاه در موارد متعدد گفت: به هر حال پیش می‌آید و همه ممکن است اشتباهاتی بکنیم و سعی همه ما به اصلاح است و اصلاً مطرح کردن چنین مباحثی درستی نیست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: