کد خبر: ۹۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۷۲
مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال آینده به دو ماه کاهش یافت.

خبر خوب برای پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در جلسه امروز کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تمدید تعلیق یکساله کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال کشورمان که به تصویب کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده بود، مطرح شد.

در این میان با اعتراض صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال ایران در نهایت مدت این تعلیق از یکسال به دوماه کاهش یافت و برنامه های آتی مربوطه در این مورد بررسی و تصمیم گیری صورت پذیرد.

سال گذشته با حکم AFC تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه ای نتوانستند در لیگ قهرمانان شرکت کنند و در ادامه کمیته مجوز حرفه‌ای کشورمان نیز دچار تعلیق شد اما اکنون با کاهش این تعلیق از یک سال به دو ماه، شرایط برای حرفه‌ای سازی این باشگاه‌ها هموارتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
ما بی صبرانه منتظر ادب کردن سعودی های نجس هستیم. منابع نفتی و و آب شیرین کن ها و پالایشگاه گاه های این نجس ها را به آتش بکشید تا شاید کمی آدم بشوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: