کد خبر: ۹۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۱۲
حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری کردستان هرگونه ناآرامی در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد و گفت: آرامش کامل در این زندان برقرار است.

دادگستری کردستان: اخبار مربوط به ناآرامی در زندان مرکزی سنندج کذب استرییس کل دادگستری کردستان هرگونه ناآرامی در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد و گفت: آرامش کامل در این زندان برقرار است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز یکشنبه اظهار داشت: اخبار مربوط به ناآرامی در زندان مرکزی سنندج کذب بوده و آرامش کامل در این زندان برقرار است.

رییس کل دادگستری کردستان در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، یک هزار و ۶۶۷ دستگاه اسپری اشک آور و یک هزار و ۳۶۵ دستگاه شوکر در شهرستان سقز کشف و ضبط شده است.

رییس کل داگستری کردستان یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان سقز پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف این تعداد اسپری و شوکر الکتریکی غیرمجاز شدند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی در دادسرای سقز تشکیل شده و متهم یا متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: