کد خبر: ۹۳۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۱
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، انتشار مطلبی در خصوص درگذشت یکی از نوجوانان ارومیه‌ای در پی تجمعات اخیر را تکذیب کرد.

توضیح پلیس درباره مرگ دانش‌آموز ارومیه‌ایبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، انتشار مطلبی در خصوص درگذشت یکی از نوجوانان ارومیه‌ای در پی تجمعات اخیر را تکذیب کرد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد گفت: رسانه های معاند با پمپاژ اخبار دروغین در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم مبنی بر فوت نوجوان ارومیه‌ای به نام «نیما شفق دوست» در پی تجمعات اخیر در ارومیه را داشتند چراکه منافقان و معاندان با نیات شیطانی خود همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، ادامه داد: با بررسی‌ های صورت گرفته، مشخص شد که نامبرده حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده و در منزل تحت مداوا قرار می‌گیرد که متاسفانه به علت شدت عفوفت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: