کد خبر: ۹۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۶
سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان بسیج را یک‌ نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با دیدن بسیجی‌ها در جامعه احساس آرامش می‌کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.

فرمانده انتظامی گیلان: مردم با دیدن بسیجی‌ها، احساس آرامش می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی گیلان و فرمانده سپاه قدس استان طی دیداری تاکید کردند: نیروی انتظامی و سپاه در راستای تامین امنیت مردم و اقتدار کشور همواره در کنار هم و با مردم هستند.
میخوام خیالم بابت موجودی فروشگاهم راحت باشه

فرمانده انتظامی گیلان در این دیدار که ظهر روز شنبه در سالن اجتماعات فراجا برگزار شد، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و امنیت و آرامش مردم گذشته و می‌گذرند.

سردار عزیزالله ملکی افزود: تمامی نهادهای نظامی و انتظامی در هنگام اغتشاشات در کنار مردم و نظام بوده و هستند و حتی از جان می‌گذرند اما اجازه نمی دهند به مردم لطمه‌ای وارد شود.

وی با قدردانی از سپاه قدس گیلان در زمینه کمک به نیروی انتظامی در کنترل آشوب در گیلان گفت: در اغتشاشات اخیر سپاه قدس در کنار نیروهای انتظامی به حل و کنترل اغتشاش بسیار کمک کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی افزود: همه ما در کنار یکدیگر هستیم و هیچ زمانی هم احساس جدایی نداشته ایم.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه بسیج را یک‌ نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با دیدن بسیجی‌ها در جامعه احساس آرامش می‌کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: در هنگام بحران تمامی نهادهای امنیتی و انتظامی همراه هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش و حفظ جان مردم دریغ نمی‌کنند.

سردار محمد عبدالله‌پور با تاکید بر وجود وحدت میان نهادهای امنیتی در جمهوری اسلامی گفت: استکبار همواره در طول ۴۴ سال گذشته سعی داشته تا اتحاد میان مردم را از بین برده و برای انجام این کار دست به فتنه می‌زند ولی مردم و نهادهای انتظامی و امنیتی در کنار یک دیگر به حل بحران و رفع اغتشاش کمک می‌کند.

وی نیروی انتظامی را نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه دانست و افزود: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه، افزایش امنیت و آرامش در جامعه هستند و به این منظور دشمن همواره سعی می‌کند تا اقتدار نیروی انتظامی در جامعه را کاهش داده و آن‌ را تقلیل دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: