کد خبر: ۹۳۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۲
مدافع تراکتور در مورد بازی مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت کرد.

آریاکیا: عباس زاده سلطان محوطه جریمه است/ از بازی در پست غیرتخصصی راضی نیستمبه گزارش خبرداغ ، پوریا آریاکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و نفت مسجدسلیمان هم در دو دیدار قبلی دو نتیجه ضعیف گرفته بود‌ و برای همین آمده بود جبران کند و خیلی هم مارا اذیت کرد ولی خب نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم و خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

وی افزود: بازی دقایقی گره خورد و حتی حریف در مقطعی توانست سوار بازی شود ولی خدا را شکر با هنر فردی عباس زاده توانستیم پیروز شویم. به نظرم عباس زاده سلطان محوطه جریمه است و مهاجم به این فرصت طلبی در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود و خدا را شکر که بازیکن تراکتور است.

مدافع تراکتور در ادامه یادآور شد: به نظرم وقتی با یک گل جلو بودیم یک پنالتی صد درصد برای ما اتفاق افتاد که داور ندید و اگر آن را می‌گرفت و بازی دو هیچ می‌شد شرایط در ادامه فرق می‌کرد و یک برد قاطعی و پرگل به دست می‌آوردیم. چند موقعیت خیلی خطرناک هم گلر آنها گرفت و بازی می‌توانست پرگل‌تر از این تمام شود.

آریاکیا در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: من در پست غیر تخصصی بازی می‌کنم و پست من مدافع چپ است ولی در حال حاضر در سیستم تراکتور هافبک راست بازی می‌کنم و در این پست راضی و راحت نیستم ولی خب تشخیص سرمربی تیم است و باید احترام بگذاریم و هرجا تراکتور نیاز داشته باشد و بتوانم کمک کنم خوشحال می‌شوم.

وی در مورد بازی هفته بعد با سپاهان هم عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم و سپاهان از تیم‌های خوب لیگ است و قطعاً کار دشواری در پیش خواهیم داشت ولی می‌خواهیم به روند بردها ادامه دهیم و امیدوارم در بازی با سپاهان شرایط خوب باشد و با دست پر از زمین خارج شویم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: