کد خبر: ۹۳۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
وزیر امورخارجه گفت: چه کسی باور می‌کند که فوت یک دختر آنقدر برای غربی ها اهمیت داشته باشد؟ اگر چنین است، نسبت به صدها هزار شهید وکشته در عراق ، افغانستان ، سوریه و لبنان چه کردند؟ آنها می‌خواستند در ایران جنگ فرقه ای راه بیاندازند.

امیرعبداللهیان: چه کسی باور می‌کند فوت یک دختر برای غرب اهمیت داشته باشد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل دفتر مطالعات وزارت امور خارجه با میهمانان سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار میهمانان سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و خیرمقدم‌ به میهمانان این کنفرانس و همچنین قدردانی از تلاشهای دکتر شهریاری، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اشاره کرد و مصداق ملموسی از تحرکات دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت در سالهای اشغال عراق توسط آمریکا را برای میهمانان تشریح کرد.

وی‌ ادامه داد: در سالهای اشغال عراق پس از سال ۲۰۰۳ میلادی از سوی آمریکا اتفاقات عجیب و بی سابقه ای برای ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت در عراق مشاهده شد.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از ذکر نمونه هایی از تلاشهای دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در عراق خاطر نشان کرد: در یمن، سوریه، عراق، افغانستان ، فلسطین، لبنان و … هم موارد متعددی از تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین امت اسلام را شاهد بوده ایم.

امیرعبداللهیان در ادامه به اتفاقات اخیر در کشورمان اشاره کرد و افزود: طرفهای خارجی در هفته های اخیر تلاش کردند با سوء استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.

وی افزود: این درحالی است که رئیس جمهور کشورمان در همان ساعات‌اولیه پس از فوت مهسا امینی با پدر ایشان تماس گرفته و از ایشان دلجویی کردند و دستور رسیدگی فوری برای روشن شدن موضوع دادند.

وزیر امورخارجه اظهار داشت: چه کسی باور می‌کند که فوت یک دختر آنقدر برای غربی ها اهمیت داشته باشد؟ اگر چنین است، نسبت به صدها هزار شهید وکشته در عراق ، افغانستان ، سوریه و لبنان چه کردند؟ آنها می‌خواستند در ایران جنگ فرقه ای راه بیاندازند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: بخشی از مطالبات مسالمت آمیز است که پاسخ داده شده ومی‌شود، اما ما شاهد ورود سلاح گرم به برخی از تظاهرات هستیم که این سلاح ها از خارج وارد شده است و ما در ایران چنین سلاح هایی را نداریم.

وزیر امورخارجه کشورمان اذعان کرد: در غائله زاهدان، شعار و عکسی از مهسا نبود و گروه تروریستی شناخته شده ای تلاش کرد درگیری بین شیعه و سنی راه بیاندازد و مسئولیت آن را هم پذیرفتند، در بخشی از کردستان هم همین اقدام را کردند اما بصیرت علمای اهل سنت و مردم ، کلیه تلاشهای آنها را با شکست مواجه کرد.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امام خمینی(ره) یادگارهای فراوانی را برای امت اسلامی به یادگار گذاشته است که یکی از آنها هفته وحدت است؛ یادگار دیگر امام (ره) اعلام روز جهانی قدس است.

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: با افتخار اعلام می کنیم ایران علیرغم همه فشارهایی که از سوی دشمن با آن مواجه بوده است، همان حمایتی که از مقاومت حماس و جهاد اسلامی در فلسطین داشته، از مقاومت شیعه و سنی در لبنان و حتی مقاومت مسیحیان در این کشور نیز داشته است.

وی در پایان با یاد و خاطره علمای درگذشته کنفرانس های سابق وحدت از جمله آیت الله تسخیری برای این بزرگان طلب آمرزش و مغفرت کرد.
گفتنی است، پیش از اظهارات دکتر امیرعبداللهیان، تعدادی از میهمانان کنفرانس وحدت از جمله شیخ خالد الملا رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق، غازی حنینه رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان، محمد عزمی عبدالحمید رییس شورای مشورتی مالزی در سخنانی دیدگاه های خود در خصوص اهمیت وحدت، دوری از تفرقه، تلاشهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه وحدت و تقریب، هوشیاری در برابر توطئه های دشمن را مطرح ساختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.


آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.

ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.
سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش 200 کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.


ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.


آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.


آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟


مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است


عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.


چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
عملکرد، رفتار، تجاوز، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی جو بایدن جنایتکار هم ثابت کرد که هیچ فرقی با ترامپ جنایتکار ندارد چون به خاطر هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش هستند.
ایران بارها سفیر انگلیس و فرانسه و اروپا را احضار کرد ولی متاسفانه هنوز هم برخی کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند چرا؟
بهترین گزینه و پاسخ فقط نابودی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است.
واکنش بایدن به اعتراضات و حوادث اخیر ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
بایدن حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
جنایتکاران و شکنجه گران زندان های گوانتانامو و ابوغریب به جای اشک تمساح برای زندانیان امنیتی باید پاسخگوی جنایاتشان زندان های مخفی خود در سرتاسر دنیا باشند. اگر قرار است کسی محاکمه شود باید از آمریکا شروع کرد که بیشترین زندان نه فقط در کشور خود، بلکه در سرتاسر دنیا دارد.

دیگر هیچ کس درجهان نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار!
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد.
دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند.
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است.
کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
رفتارکاخ سفید شرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد.
فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!

اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مجامع حقوق بشری قانون جنگل از12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافری ایران جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.

منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.

مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد

در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.


ظریف به همراه روحانی و عراقچی این مدت 8 سال در مذاکره به ایران خیانت کرد
ناآرامی های اخیر در کشور همان نتیجه عملکرد روحانی، ظریف و عراقچی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اروپا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را باید کنار گذارید.
انگلیس حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اگر سلاح هسته ای بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
انگلیس به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

شعار «زن زندگی آزادی» متعلق به چه گروهی است؟ دشمان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی وابسته به آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل!

فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و هم گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اممارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.


بایدن: تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع خواهیم کرد/ و باز هم بایدن مانند ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
جلسه شورای فرماندهی یک گروه تروریستی در شمال عراق منهدم شد
حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
اغتشاشات دانشگاه شریف به اعتراف اساتید این دانشگاه، اعتراض دانشجویی نبود
فوت مهسا امینی هیچ ارتباطی و ربطی به ناآرامی های اخیر در کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از سال 1357 تاکنون هزاران بار در کشور ناآرامی ایجاد کردند، جنایت کردند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.

آمریکا از سال 1332 تاکنون دشمن ملت ایران است ولی متاسفانه برخی ها هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند.

از سال 1332 تاکنون در ایران هر جنایتی رخ می دهد 100 درصد فقط به خاطر دخالت و مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا و متحدانش بوده ست.
فرانسه: برای تحریم‌ها علیه ایران تلاش می‌کنیم
فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.

آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.

فرانسه جنایتکار هم مانند اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون ثابت کرد که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم برای مردم ایران، کشورهای اروپایی و جهان ثابت شده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

کسانی که از سال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره مذاکره و همکاری کردند به مردم و کشور خیانت کردند.
غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏

1- شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
2 - شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
دشمن در حالی با ادعای دفاع از حقوق مردم و زنان از حوادث مرتبط با ایران در جهت آشوب سازی و تخریب و آسیب رسانی و جنگ ترکیبی بهره می‌گیرد که در همین زمان چشم خود را کاملاً بر جنایات داعش و رژیم صهیونیستی در فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دنیا می‌بندد و سکوت مرگ اختیار می‌کند، جنایاتی، چون کشتار وحشیانه ده‌ها زن و دختر در انفجار‌های تروریستی که هیچ جایی در اولویت‌های ادعایی آنان در موضوع زن و حقوق بشر ندارد.
وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها این گونه به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، بیانگر دو چیز مهم است که یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم قرار دارد.
هر کجا این تجربه و فرهنگ و ارزش‌ها به درستی انتقال پیدا کرد، باعث شد تا حتی نسل‌های نو و دهه نودی‌های ما که پس از دفاع مقدس به دنیا آمده اند و امام و شهدا و جنگ را ندیده اند، با همان شور و اراده و انگیزه و ایمان در جبهه مقاومت و سوریه علیه داعش و جبهه استکباری بجنگند که رزمندگان در دهه ۶۰ در خرمشهر و آبادان و اهواز در خانه خود در برابر ارتش متجاوز دشمن جنگیدند.
غفلت از حوزه‌های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای، به عنوان لقمه‌های چربی برای دشمن تبدیل شوند.

۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۲۳:۵۷
ادعای آمریکا: ایران برای بازگشت به توافق هسته ای آماده نیست
در کشور دیگر حق ندارد با جنایتکاران مذاکره و همکاری کند
ما دیگر به توافق هسته ای نیازی نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت و مداخله و تجاوز و جنایت آمریکا و هم اروپا بمب اتمی نیاز داریم
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال شهریور ماه سال 1359 تاکنون با آتش بازی کرده است و هنوز هم با آتش بازی می کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت حرف زدن در مورد احیای برجام را ندارد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار بداند آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی عضو برجام نیست پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام وغیره را ندارد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است ولی متاسفانه ند پرایس بی ادب سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند چرا؟

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ایران آماده احیای برجام نیست
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که ایران آماده احیای توافق هسته‌ای نیست.

آمریکا جنایتکار ثابت کرد که آماده احیای برجام نیست
آمریکا جنایتکار در 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار بداند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون نبوده است.
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار هم در امور داخلی ایران و حمایت از اغتشاشگران برای آمریکایی ها جنایتکار گران تمام ئمی شود
و ما از آمریکایی ها جنایتکار انتقام می گیریم
حمایت آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم و از آمریکا و متحدانش انتقام می گیریم


حوادث اخیر محصول توطئه مثلث شیطانی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی و همچنین پیاده‌نظام‌های فریب خورده داخلی آن است.
حوادث اخیر که محصول توطئه و طراحی مثلث شیطانی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین پیاده‌نظام‌های فریب خورده داخلی آن است، نشان داد که مجموعه انتظامی کشور با هوشمندی، بردباری، دانایی، توانایی و کفایت برخاسته از خاستگاه مردمی و زوال‌ناپذیر خود قادر است به شایستگی نظم، انضباط، امنیت و آرامش اجتماعی کشور را از گزند فتنه‌سازی‌ها و آشوبگری‌های اشرار و تروریست‌های مسلح تجزیه‌طلب و اجیرشده استکبار جهانی صیانت کند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.

غربی‌ها جنایتکار دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
فروش سلاح به عربستان سعودی توسط آمریکا و کشورهای اروپایی به نفع حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
فروش سلاح به امارات توسط آمریکا و کشورهای اروپایی به نفع حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
آمریکا، اروپا، اسرائیل، هر سه از سال 1357 تاکنون دشمنان آشکار ملت ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند و همچنان نیزادامه می دهند.

دولتمردان و مسئولان متاسفانه و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به همراه آمریکا و کشورهای اروپایی به مردم و کشور خیانت کردند.
در کشور هیچ کس دیگر حق ندارد با آمریکا و هم اروپا مذاکره و همکاری کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: