کد خبر: ۹۳۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۶
عارف غلامی در واکنش به فعالیت اخیرش در فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی گفت: باید در روزهای سختی کنار هم باشیم و رنگ ها مهم نباشد.

حرف‌های جدید عارف غلامی پس از تجمعات مردمیبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: عارف غلامی در واکنش به فعالیت اخیرش در  فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی گفت: باید در روزهای سختی کنار هم باشیم و رنگ ها مهم نباشد.

فعالیتی که من در فضای مجازی انجام دادم، از ته دلم بود. این چند روزی که استقلال را از من گرفته بودند، خیلی سخت بود. حرفهایی که من زدم را همه همسن های من و هم نسل های من با آن درگیر بودند.

فوتبال فراتر از یک بازی است. قبل از اینکه همه مردم رنگ آبی، قرمز، زرد، سبز و... را انتخاب کنند، هموطن ما هستند. از هواداران رقیب تشکر می کنم و باید در روزهای سختی کنار هم باشیم و رنگ ها مهم نباشد. تصمیمی بود که دلی گرفته بودم و خودم متنش را نوشتم و با بغض این کار را انجام دادم.

یک روزهایی مجموعه تیم ناراحت سر تمرین حضور پیدا می کردند. این هواداران قبل از اینکه طرفدار استقلال، پرسپولیس، سپاهان و... شوند، ایرانی هستند. به امید اینکه همه چیز درست شود و یک زندگی خیلی درست و مناسب در کنار هموطنان داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: