کد خبر: ۹۳۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بازدید از شرکت سیرین دارو از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این شرکت قرارگرفت.

پیوند با مراجع دانش بنیان برای بهبود تولید و جلوگیری از خام فروشی در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سفر به استان فارس ، در بازدید از شرکت های تابعه شستا، از شرکت شیرین دارو بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های شرکت و آخرین اقدامات این مجموعه دارویی قرار گرفت.

مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید با اشاره به بازار مصرف شیرین دارو در کشور و جهان گفت: امروزه در بسیاری از محصولات غذایی، دارویی و حتی بهداشتی از شیرین بیان به عنوان ماده اولیه و مکمل استفاده می گردد . تولید محصولات گوناگون شیرین بیان در شرکت شیرین دارو باید مدنظر باشد . صرفا خام فروشی نمی تواند شرکت را به اهداف خود برساند .

وی با اشاره به حجم صادرات محصول شیرین بیان افزود: امروز جایگاه این مجموعه در صادرات شیرین بیان قابل بهبود است . کشور های اروپایی و حتی کشورهای منطقه از جمله روسیه و چین، بازارهای مناسبی برای فروی این محصولات است . باید برنامه ریزی جهت افزایش صادرات و جذب مشتریان جدید در دستور کار قرارگیرد.

مدیرعامل شستا بر اهمیت تولید محصولات متنوع و با کیفیت تاکید داشت و تصریح کرد: ارتباط با مراکز دانش بنیان و حتی دانشگاه می تواند زمینه تولید محصولات متنوع و با کیفیت را ایجاد کند . این امر می تواند بر تولید مستمر و جلوگیری از خام فروشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

انبار مواد اولیه، خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت از جمله بخش های کارخانه شیرین دارو بود که مورد بازدید قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار، عبدالرزاق محمودآبادی مدیر عامل شرکت شیرین دارو در حاشیه این باردید گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

شرکت شیرین دارو از شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین تیپیکو)، با سابقه ای بیش از 50 سال در صنعت شیرین بیان و تولید انواع فرآورده های استحصالی از شیرین بیان طی سال های گذشتـه چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه استانی و کشوری انتخاب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: