کد خبر: ۹۳۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۶۱
با بهبودی کامل امید عالیشاه، ممکن است کاپیتان پرسپولیس در شروع بازی نسبت به هفته قبل تغییر کند‌.

کمال - عالیشاه؛ بازوبند به چه کسی می‌رسد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: پس از بازنشستگی سیدجلال حسینی بازوبند کاپیتانی بنا بر تفکرات تاکتیکی در هر بازی و قرار گرفتن بازیکن با تجربه‌تر در زمین تغییر کرده است.

پرسپولیس این فصل عالیشاه، کمال، بیرانوند، امیری و حتی سیامک نعمتی را به عنوان کاپیتان داشته است. با این حال امید عالیشاه قدیمی‌ترین بازیکن پرسپولیس و کاپیتان اول این تیم محسوب می‌شود.

عالیشاه در هفته پنجم مقابل هوادار با مصدومیت مواجه شد و پس از چند هفته دوری آماده بازی مقابل مس رفسنجان شده است. در صورتی که یحیی بار دیگر بخواهد از عالیشاه در خط حمله تیمش بهره ببرد شماره ۲ سرخ‌ها با وجود حضور کمال در ترکیب کاپیتان خواهد بود.

البته با توجه به مصدومیت میلاد سرلک و بازی خوب هفته گذشته کمال کامیابی نیا مقابل سپاهان به نظر می‌رسد بحثی در حضور او در ترکیب اصلی نباشد و اگر عالیشاه از روی نیمکت کار را آغاز کند، کمال با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد رفت.

کمال - عالیشاه؛ بازوبند به چه کسی می‌رسد؟
کمال - عالیشاه؛ بازوبند به چه کسی می‌رسد؟

 

 

بلفاروپلاستی؛ مزایا و قیمت آن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: