کد خبر: ۹۳۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۷۰۵
فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. انسان توانمندی هستید و از هر انگشت شما هنری می‌بارد. با این حال آ‌ن‌گونه که بایدوشاید از تواناییهای خود بهره نمی‌گیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندیهای خود ببرید و هنرهایتان را به رخ اطرافیان بکشید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.

فال ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند.

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید. وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید.

 

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید.

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین مرداد

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

یکی از دوستان از درِ خودخواهی با شما وارد می‌شود و رفتار ناراحت‌کننده‌ای را در پیش می‌گیرد. از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام این فرد نیفتید. زحمتهای زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.

فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.

فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان تجربه نمایید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید.

 

فال روز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

اجازه ندهید دیگران به جای شما فکر کنند و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرند. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگیتان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

فال روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود.

نیک صالحی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: