کد خبر: ۹۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
یک زن ۳۴ ساله در شبکه اجتماعی ردیت مدعی شد که ساعت هوشمند اپل واچ با ارسال اعلان‌، به او در تشخیص زودهنگام بارداری کمک کرده است.

سرعت خیره‌کننده اپل واچ در تشخیص بارداری!به گزارش خبرداغ به نقل از گجت نیوز ، یک زن ۳۴ ساله در شبکه اجتماعی ردیت مدعی شد که ساعت هوشمند اپل واچ با ارسال اعلان‌، به او در تشخیص زودهنگام بارداری کمک کرده است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ساعت هوشمند اپل واچ در تشخیص علائم بارداری یک زن، آن هم پیش از انجام آزمایشات بالینی موفق عمل کرده است. این داستان توسط یک زن ۳۴ ساله و در حساب شخصی Reddit به اشتراک گذاشته شده است. این شخص مدعی شده که گجت پوشیدنی اپل، از ۱۵ روز گذشته هشدارهایی در مورد افزایش ضربان قلب را به او ارسال کرده است. در پیام هشدار آمده که ضربان قلب این زن که پیش‌تر در هنگام استراحت، عدد ۵۷ را نشان می‌داده، طی چند روز گذشته با افزایشی غیرمنتظره به عدد ۷۲ رسیده است.

 

 

در حالی‌که این جهش در ضربان قلب، نمی‌تواند چندان نگران‌کننده باشد، اما جستجو برای علت این افزایش توسط وی آغاز شد. او ابتدا فکر که دلیل بالا رفتن ضربان قلب، ابتلا به ویروس کرونا است. اما پس از آزمایش، با جواب منفی تست کووید-۱۹ مواجه شد. به دنبال یافتن سرنخ، او یک مقاله آنلاین را پیدا کرد که در آن گفته شده بود ضربان قلب زنان معمولا طی سه ماه اول بارداری افزایش می‌یابد.

سرعت خیره‌کننده اپل واچ در تشخیص بارداری!

بنابراین، او یک آزمایش بارداری انجام داد و در کمال تعجب، با نتیجه مثبت روبرو شد. بنابراین، زن ۳۴ ساله برای دریافت آزمایشات بالینی و تایید مجدد به کلینیک مراجعه کرد و پزشکان نیز تایید کردند که او در هفته چهارم بارداری خود به سر می‌برد.

این خبری تعجب‌آور برای این شخص بود، زیرا به گفته او، از آنجاکه در مراحل اولیه بارداری قرار دارد، هیچ علائم مرتبطی را پیش از آن تجربه نکرده است. با این حال، اپل واچ در تشخیص این موضوع که علتی غیرعادی برای افزایش ضربان قلب او وجود دارد، موفق عمل کرد. او تشخیص زودهنگام بارداری خود را نتیجه عملکرد دقیق اپل واچ می‌داند و از کاربران این ساعت هوشمند خواست تا به اعلان‌های ضربان قلب خود توجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: