کد خبر: ۹۳۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۳۳
وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و یا از سر نادانی است. وی ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشور‌ها کلافه شده‌اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.

وزیر کشور: براندازی حکومت ایران یک فکر ابلهانه است / جمهوری اسلامی چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشور‌ها کلافه شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و یا از سر نادانی است.

احمد وحیدی ظهر امروز در نشست صمیمی نخبگان و فعالان فرهنگی استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: در این ایام برخی نخواستند این ایام شادی تجلی کافی پیدا کند و حوادثی آفریدند که براساس یک تحلیل، منش و باور غلط و یک کینه قدیمی شکل گرفت و مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد کرد.

وزیر کشور اضافه کرد: هیچگاه نمی‌توانند این موهبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک‌تک مردم ایران و کردستان ریشه دارد را خارج کنند.

وی ادامه داد: امروز در شرایط ویژه و سرنوشت‌سازی در جهان قرار داریم و اوضاع جهان در تب و تاب است و غرب دچار مشکلات فراوانی است، این بی‌پایگی مادی روز به روز خود را نشان می‌دهد و برای همه آشکار می‌شود به آن تمدنی که تکیه کرده‌اند آنچنان خالی است که در حال فروریختن است.

وحیدی تصریح کرد: چه در غرب و چه در امریکا و اروپا اوضاع نابسامان است اما با سانسورهای هدفمند بخش مهم، اخبار آن به مردم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: مکتب اسلام با همه دشمنی‌هایی که با آن می‌شود پژواک آن در دنیا بسیار قوی است و دیدید هر جا حرف از اسلام آمد نتوانستند آن را مغلوب کنند.

وزیر کشور اذعان کرد: اگر غرب نتوانست کشورهای منطقه‌ای ما را در سیطره خود بیاورد مربوط به اسلام است که لبنان، یمن و فلسطین یکی از آن کشورهاست.

به گفته وی، ایران منادی اسلام ناب است، اسلام عدالت‌گستر، ظلم‌ستیز و حامی مستضعفین و اگر امروز اسلام جلو غرب ایستاده است، در جایی به نام ایران تشکیل شده که خود از جایگاهی در جهان برخوردار است و مقتدرانه جلو می‌رود و اینها نمی‌خواهند ایران مقتدر باشد.

وزیر کشور یادآوری کرد: مرگ دخترخانمی را بهانه اغتشاشات می‌کنند، کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردان و دختران و مردم کردستان مرتکب شده‌اند، دلشان به خاطر این دختر خانم نمی‌سوزد.

وی ادامه داد: زمانی که صدام سردشت را بمباران شیمیایی کرد، اینها چرا موضع نگرفتند چون مزدور صدام بودند و امروز مزدور امریکا و اسرائیل هستند.

وزیر کشور عنوان کرد: خیلی روشن است کسانی که اصولا با اسلام مخالف هستند، از انسانیت هم بویی نبرده‌اند که در بوق و کرنا می‌کنند و فکر می‌کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشورها کلافه شده‌اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.

به گفته وزیر کشور، براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و یا از سر نادانی است.

وی افزود: اغتشاشات به کشور مردم کردستان ضرر می‌رساند چرا که سرمایه‌ها را فراری می‌دهد در حالیکه مسوولان کردستان دنبال سرمایه‌گذاری و توسعه و منفعت مردم هستند.

وی گفت: چطور می‌شود امریکایی که با تمام توان علیه ملت با تحریم‌ها کار می‌کند امروز طرفدار مردم شده است و بدتر، آن است که کسی باور کند، هر چند مردم ما و مردم کرد آن را باور نمی‌کنند.

وحیدی اذعان کرد: اینترنشنال رسانه سعودی که با تمام قدرت علیه ایران فعالیت دارد امروز طرفدار مردم کرد شده است و نمی‌دانند مردم این دروغ‌های بزرگ را قبول ندارند.

وی افزود: بانوان در تمام حوزه‌های ورزشی و علمی در کشور با عفت جایگاه دارند اما آنها تلاش می‌کنند ذهن زنان ما را به سمت انحرافات سوق دهند.

وحیدی اظهار داشت: آنهایی مدعی هستند می‌خواهند از حقوق زن ما دفاع کنند، در حالیکه آنها زن را به یک کالا تبدیل کردند.

وی در ادامه افزود: ایران مال همه اقوام است و افتخار ایران، افتخار همه است و همه در این افتخارات و تمدن‌سازی نقش دارند.

وزیر کشور اذعان کرد: اگر جوانان ما دشمن را به خوبی نشناسند و در فضاهای مجازی دنیا را غیرواقعی ببینند چنین مشکلاتی پیش می‌آید و ما دوست نداریم جوانانمان را از ما بگیرند.

وی افزود: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان و احساسی فریب خورده‌اند، آنها چنان فضاهای دروغین و توهم‌سازیی درست می‌کنند که طرف بدیهیات را نمی‌بیند، آنها دنبال پرکردن ذهن جوانان ما از مفاهیم ضد دین و ضد خدا هستند که باید جوانان را روشن کرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های منزوی رانده‌شده‌ای امروز برای مردم قیم‌معابانه خط و نشان می‌کشند، اگر از مردم دفاع می‌کنید و مدافع دموکراسی هستید چرا کاسبان را به بستن بازار و مغازه‌ها تهدید می‌کنید.

وی عنوان کرد: مردم کرد ۴۳ سال است که مرزها را در برابر دشمنان حفظ کرده‌اند فقط آنچه مهم است باید به وظیفه‌مان عمل کنیم و مسائل را تبیین کنیم و توجیه کنیم اینهایی که پشت قضیه هستند چه جنایتکارانی هستند.

وزیر کشور افزود: نیروی انتظامی با چهار نفر جوان که گول ضدانقلاب خورده است، به آرامی برخورد می‌کند اما اگر از حد بگذرد باید جدی برخورد کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در این شرایط ایجاد آرامش برای توسعه کردستان است چرا که هر ناآرامی به این استان ضربه می‌زند.

وحیدی تاکید کرد: باید همه به میدان بیایند و در مقابل کسانی که می‌خواهند برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند بایستند و نخبگان و علما هم صحبت کنند و بگویند که خواست مردم، توسعه، آرامش و اقتدار و سربلندی و استقلال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: