کد خبر: ۹۳۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۰
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد. AVC دهه نخست شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را برای برگزاری این رقابت‌ها پیشنهاد داده است و قرار است فدراسیون والیبال ایران نیز با توجه به تقویم اجرایی خود زمان نهایی را اعلام کند.

ایران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدکنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ کنفدارسیون والیبال آسیا اعلام کرد با درخواست میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 موافق است.

AVC دهه نخست شهریور ماه سال 1402 را برای برگزاری این رقابت‌ها پیشنهاد داده است و قرار است فدراسیون والیبال ایران نیز با توجه به تقویم اجرایی خود زمان نهایی را اعلام کند.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در سال 2003 نخستین مدال خود در این مسابقات را به رنگ برنز کسب کردند، در سال‌های 2011، 2013، 2019 و 2021 با کسب مدال طلا بر بام قاره کهن آسیا ایستادند.

دو مدال نقره در سال‌های 2009 و 2015 از دیگر دستاوردهای والیبال ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیاست و تیم ملی والیبال ایران در سال 2023 در تهران به دنبال پنجمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است.

بیست و یک دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی 12 کشور این قاره کهن برگزار شده است که جمهوری اسلامی ایران با چهار میزبانی (1999، 2011، 2015 و 2019) در صدر این جدول قرار دارد و والیبال ایران در سال 2023 پنجمین میزبانی خود از این مسابقات را تجربه خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: