کد خبر: ۹۳۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
در میان توجه زیادی که رسانه‌ها به جزییات زندگی ستاره‌های فوتبال دارند، این بار قاب آنها استعداد پسرخاله چپ پای هالند را که آماری باورنکردنی دارد، روایت کرده است.

ستاره‌ای جدید از ژن برتر فوتبال نروژ/ رونمایی از پسر خاله چپ پای هالندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، این روزها اگر در میان اهالی فوتبال از مهاجم شش دانگ صحبت کنید، قطعاً نام ارلینگ هالند به عنوان یکی از مهاجمان درخشان مطرح می‌شود. استعداد مهاجم نروژی  از سال 2019 و در باشگاه سالزبورگ  اتریش به چشم آمد. اولین نوجوانی بود که در پنج بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا موفق به 10 مرتبه گلزنی شد، در 27 بازی، 29 گل برای باشگاه اتریشی به ثمر رساند.  به این آمار فوق العاده، قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی اتریش را اضافه کنید. همین موضوع باعث شد هالند در رادار استعدادیاب‌های باشگاه‌های بزرگ قرار بگیرد. مهاجم نروژی  برای ادامه مسیر حرفه‌ای فوتبالش تیم بورسیا دورتموند را انتخاب کرد. 

*از نیش زنبورها تا سفر به جمع سیتیزن‌ها!

هالند در دوسالی که عضو زردپوشان آلمانی بود در 89 مسابقه 86 گل به ثمر رساند تا آمار ویژه باشگاه‌های سطح اول را جهان را برای جذب وی وسوسه کند و بین آنها رقابت شکل بگیرد. مهاجم گلزن زنبورها که به لقب «بچه غول» شهرت دارد از میان پیشنهادات خود ترجیح داد در لیگ برتر انگلیس کارش را ادامه بدهد و با پیشنهادی به ارزش ۶۰ میلیون یورویی راهی منچسترسیتی شد. مهاجم تازه وارد سیتیزن‌ها در 13 مسابقه، 20 گل به ثمر رسانده تا با این آمار نشان دهد تغییر تیم هم روی عملکردی وی تاثیری نداشته است.

fh1MIgOZuRi7

*ستاره‌ای جدید از ژن برتر نروژ

همانطور که اتفاقات پیرامون هالند مورد توجه است، این روزها پسرخاله وی مورد توجه قرار گرفته است. اشتباه نکنید، بحث پاپارازی یا حواشی مطرح نیست بلکه باز هم پای استعداد فوتبالی در میان است.  آلبرت براوت تیالند بازیکنی 18 ساله اهل نروژ در 37 بازی، 64 گل را به ثمر رسانده تا یک آمار باورنکردنی از او ثبت شود. این بازیکن هر چند در عضویت باشگاه مولده نروژ است اما به صورت قرضی راهی تیم دسته دومی برین شده است. در حال حاضر به عنوان مهاجم برای باشگاه دسته دومی نروژی برین بازی می‌کند و به صورت قرضی از باشگاه دسته اول مولد به این تیم منتقل شده است.

*دومینوی «هالند»ها

البته تیالند فقط با ارلینگ نسبت فامیلی ندارد او برادرزاده الف اینگ هالند نیز به حساب می‌آید که بازیکن سابق تیم ملی نروژ بود و سابقه عضویت در ناتینگهام فارست، لیدز یونایتد و منچسترسیتی را دارد. این در حالی است که یکی دیگر از اعضای خانواده او به نام جاناتان براوت برونس نیز برای باشگاه نروژی لیل استورم بازی می‌کند. 

EUt8nzT7oSUU

*شباهت و تفاوت پسرخاله‌ها

تیالند از  لحاظ ویژگی‌های بدنی مثل ظاهر  و قد، سبک بازی شباهت زیادی به بچه غول دارد. با وجود شباهت‌های بسیار زیاد میان تیالند و هالند اما این 2 بازیکن یک تفاوت محسوس دارند. تیالند راست پا اما پسرخاله معروفش چپ پا است.

*معجزه تیالند بعد از ورود به زمین
تیالند در اکتبر 2019 اولین بازی خود را برای برین دو در این تیم دسته سومی انجام داد و پس از ثبت آمار 40 گل زده در 31 بازی، به تمرین تیم اول دعوت شد.  تیالند در تابستان 2020 به صورت قرضی راهی مولده شد.  پس از این انتقال به دلیل 64 گل زده در 37 بازی برای تیم جوانان مورد توجه بیشتری قرار گرفت و گلزنی در اولین بازی حرفه‌ای برای مولده عکسش روی جلدی روزنامه‌ها راه پیدا کرد. او در دقیقه 83 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و چند  دقیقه بعد موفق به باز کردن دروازه شد. این بازیکن همچنین در دو بازی برای تیم زیر 21 سال نروژ یک گل به ثمر رساند. 

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: