کد خبر: ۹۳۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۳
باشگاه سپاهان اعلام کرد گلر این تیم مقابل صنعت نفت غایب خواهد بود.

غیبت رشید مظاهری در هفته نهمبه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمد دانشگر مدافع میانی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار گرفت و عملکرد قابل قبولی در قلب خط دفاعی سپاهان از خود ارائه داد، اما دانشگر نتوانست تا پایان بازی در ترکیب طلایی پوشان حاضر باشد و بر اثر مصدومیت جزئی در دقیقه ۶۲ جای خود را به نیلسون جونیور باربوسا داد؛ با گذشت سه روز از این مصدومیت دانشگر امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان سپاهان تمرین کرد.

مانوئل فرناندز هافبک خلاق سپاهان دیگر بازیکنی است که در هفته‌های گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ترکیب سپاهان دور بود، اما این بازیکن نیز با سپری کردن دوران مصدومیت خود آمادگی حضور دوباره در ترکیب سپاهان را بدست آورده است.

جلال‌الدین علی محمدی، کاپیتان سپاهان که این فصل فقط در هفته نخست لیگ برتر و در برابر استقلال به میدان رفت از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود با اتمام دوران درمان خود به تمرینات گروهی سپاهان بازگشته است.

از سوی دیگر محمد رشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه طلایی پوشان اصفهان پیش از دیدار با پرسپولیس در تمرینات این تیم آسیب دید و باید دید چه زمانی آماده بازگشت به میادین می‌شود.

با توجه به بازگشت علی محمدی، دانشگر و فرناندز به تمرینات سپاهان ژوره مورایس در صورت صلاح دید میتواند از این بازیکنان در ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت آبادان استفاده کند و رشید مظاهری تنها بازیکن طلایی پوشان اصفهان است که به دلیل مصدومیت ممکن است در سفر سپاهان به آبادان این تیم را همراهی نکند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: