کد خبر: ۹۳۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۹۲
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در پاسخ به اینکه آیا از جایگاه تیمش در جدول رضایت دارد یا خیر؟، گفت: نمی‌دانم چندم جدول هستیم.

ساکت الهامی: بعضی از مربیان یا مصاحبه کننده کنارشان وجود دارد یا مربی دادزن/ طوری رفتار می‌کنند انگار ایرانی‌ها مربی نیستندبه گزارش خبرداغ ، ساکت الهامی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی هوادار مقابل مس کرمان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود مس در خانه نشان داد، همان تیم با صلابت همیشگی است. مس همیشه تیم مقابل را وادار به بازی می‍‌‌کند که خودش دوست دارد. در این بازی جز گل، هیچ نتیجه‌ای کار ما را راه نمی انداخت. بازیکنان در این بازی سنگ تمام گذاشتند و به نتیجه لازم دست پیدا کردیم. مس کرمان می توانست در نیمه اول حتی به گل برسد اما میلاد فراهانی خیلی به ما کمک کرد.

وی در خصوص تعویض طلایی‌اش و حضور محمد میری در زمین افزود: اعتقادی به تعویض طلایی ندارم. امکان داشت فرد دیگری در این بازی موفق به گلزنی شود. یکبار در یک روز بازیکنی به میدان می رود و روز خوبش می شود و حتی ممکن است به زمین برود و عملکردش زیاد خوب نباشد. همه اینها بازیکنان ما هستند و در بازی‌های گذشته هم برای ما به میدان رفته اند. اگر اولین بازی بود که این بازیکن به میدان می رفت و موفق به گلزنی می شد آنوقت می توان گفت که تعویض طلایی است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در پاسخ به اینکه آیا از جایگاه تیمش در جدول رضایت دارد یا خیر؟، گفت: نمی دانم چندم جدول هستیم. اصلاً به جدول نگاه نمی کنم زیرا معتقدم از هفته بیستم به بعد جایگاه تیمها در جدول تثبیت شده است.

الهامی در خصوص اینکه از داوریهای لیگ برتر رضایت دارد یا خیر، گفت: تصمیم گرفتم درباره داوری صحبتی نکنم. البته همه درباره داوری مشغول صحبت هستند شما به آرشیو مصاحبه‌های من نگاه کنید. در 8 بازی گذشته در پایان همه بازی‌ها برای همه داوران آرزوی موفقیت کردم. اما شما نگاه کدام تیم ها از داوری سود کردند و کدام تیم ها ضرر. من در طول هشت بازی یکبار اخطار گرفتم آن هم به دلیل این بود که در 2 متری من خطا شد و داور آن را نگرفت. البته بعد از آن اتفاق در مصاحبه‌ای گفت که اشتباه کردم. در همین بازی آخر مقابل مس، بازیکن حریف بایست اخراج می شود.

وی افزود: مگر در فوتبال ایران چند مربی قابل احترام داریم. محمد مایلی کهن، فیروز کریمی، بیژن ذوالفقار نسب و مجید جلالی مربیانی هستند که نوع کارهایشان قابل تحسین است. جام ملت های 1996 را به یاد آورید یک نسل طلایی به فوتبال ما آورده شد. آخرین قهرمانی ما در آسیا با فیروز کریمی است. بعضی از مربیان احترام اینگونه مربیان را به جا نمی آوردند. یا مصاحبه کننده کنارشان وجود دارد یا مربی دادزن! جالب است اینگونه مربیان یادشان رفته که در گذشته شاگرد چه مربیانی بودند.

مربی هوادار در خصوص جلسه کی روش با مربیان لیگ برتری تصریح کرد: با ما که جلسه نگذاشته اند. شاید ما مربی نیستیم. شما نگاه کنید مربی صدرنشین لیگ ایرانی است ولی طوری رفتار می کنند انگار ایرانی ها مربی نیستند و اینها شق القمر کرده اند.

الهامی در خصوص شانس صعود ایران به دور دوم رقابتهای جام جهانی 2022 قطر گفت: ایرانی ها دوست دارند تیم ملی به دور دوم صعود کند و این یک رویا است اما اگر واقع بین باشیم این کار سخت خواهد بود. نوع فوتبال ما دفاعی است و من آن را دوست ندارم. الان دیگر مثل قدیم نیست و راه شکست دادن این نوع فوتبال پیدا شده است.سنگال به ما نشان داد که می توان به این گونه تیمهای دفاعی هم گل زد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: