کد خبر: ۹۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۳
استاندار سمنان گفت: در اغتشاشات اخیر به نیروی انتظامی بی‌حرمتی شد، اما این عزیزان بی‌حرمتی نکردند و نشان دادند اقتدار همراه با عزت، مهربانی و عطوفت از ویژگی‌های پلیس است.‌

استاندار سمنان: نیروی انتظامی بی‌حرمتی در اغتشاشات اخیر را با عطوفت پاسخ دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: استاندار سمنان گفت: در اغتشاشات اخیر به نیروی انتظامی بی‌حرمتی شد، اما این عزیزان بی‌حرمتی نکردند و نشان دادند اقتدار همراه با عزت، مهربانی و عطوفت از ویژگی‌های پلیس است.‌

سیدمحمدرضا هاشمی روز شنبه در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امروز مردم کشور در کنار نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی (فراجا) احساس امنیت می‌کنند، چرا که فراجا برخواسته از عزم مردم است و اعتماد مردم به آنها بالاترین سرمایه برای این نیرو است.

وی ادامه داد: امنیت کشور مدیون خون شهدا، پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان‌فشانی نیروهای مسلح است.‌

استاندار سمنان تصریح کرد: امانتداری، درستکاری و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم از ویژگی‌های دیگر نیروی انتظامی است.‌

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز موفقیت است، افزود: پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و به ویژه فراجا، نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این نیرو است.‌

هاشمی یادآور شد: با تلاش فراجا شاهد کاهش سرقت در استان سمنان هستیم که از این بابت از تلاش متعهدانه نیروی انتظامی قدردانی می‌شود.‌

استاندار سمنان گفت: این استان در حوزه امنیت همواره پیشگام است و جزو استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، مصداق واقعی تعامل ۲ سویه مردم و پلیس و با عملکرد خوب این نیرو، سمنان جزو استان‌های امن کشور است.

سردار سرتیپ‌دوم عبدالله حسنی با بیان اینکه نیروی انتظامی سمنان سال گذشته عملکرد خوب و امید بخشی داشته است، افزود: تایید عملکرد نیروی انتظامی از سوی رهبر معظم انقلاب، موجب دلگرمی و امیدواری بیش از پیش کارکنان این نیرو است. 

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از تعامل و همدلی دستگاه‌های مختلف و به ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (فراجا) نامگذاری شده است و به همین مناسبت صبح امروز (شنبه) صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: