کد خبر: ۹۳۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۲
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به عنوان سخنگوی باشگاه هم منصوب شد.

سِمَت جدید درویش در پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به عنوان سخنگوی باشگاه هم منصوب شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به تصویب هیات مدیره، سخنگوی باشگاه شد و اعلام نظر باشگاه در مورد مسائل مختلف و مرتبط با مسائل اجرایی، مدیریتی و تشکیلاتی باشگاه با ایشان خواهد بود.

هیات مدیره پرسپولیس در آخرین نشست خود که با حضور همه اعضاء تشکیل شد، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه را به عنوان سخنگوی باشگاه تعیین کرد. به این ترتیب اعلام نظر رسمی باشگاه در مورد مسائل مختلف و مرتبط با مسائل اجرایی، مدیریتی و تشکیلاتی باشگاه با ایشان خواهد بود.

لازم به ذکر است هیات مدیره پرسپولیس در این جلسه، ضمن دریافت گزارش‌ها، تصمیمات مهمی را در حوزه مسائل حقوقی، مالی و اقتصادی اخذ کرد که نتایج آن به زودی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: