کد خبر: ۹۳۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۴
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، اضافه کرد: هر کس بخواهد هنجار شکنی کند حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند. اشتری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی چشم طمع به جان، مال و ناموس مردم داشته باشد، پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود، امروز ما در کشور آرامش و امنیت داریم و دشمنان به دنبال بر هم زدن این امنیت هستند و آنها نتوانسته و نخواهند توانست خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی: بیانات رهبری آبی بود روی آتش / هر کس بخواهد هنجارشکنی کند، حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند / پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود / اگر دشمن به بهانه‌ای، آشوب به پا می‌کند، مطمئنا سازماندهی شده استفرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) است، گفت: مردم در فتنه اخیر خوب درخشیدند و حق از باطل را به درستی شناختند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ،‌ سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با عنوان «عهد سربازی» که همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد مقدس جمکران افزود:‌ در تمامی فتنه‌هایی که رخ داده‌است و در همین اتفاقاتی که اخیراً در کشور رخ داد بحمدالله با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری حافظان نظم و امنیت این توطئه خنثی شد.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، وی ادامه داد: شبکه صهیونیست گفت ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم، دشمن به دلیل پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشور ناامید شده‌است، روزی نیست که ما عنایت و لطف الهی را نبینیم، جوانان ما باید امیدوار باشند به آینده، در تمامی عرصه‌ها، علی رغم تمامی توطئه‌ها پیشرفت های خیلی خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: علت تمامی پیشرفت‌ها تبعیت از امام عصر (عج) است، پیروزی و رشد و تعالی ما همین راهی است که مردم تاکنون رفته‌اند، امروز اگر دشمن به بهانه‌ای آشوب به پا می کند چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مطمئنا کار سازماندهی شده‌است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمنان می‌خواهند کشور امام زمان (عج) را از مسیر خود خارج کنند دنبال این هستند که ما ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی به لطف الهی و عنایات خاصه حضرت همه اینها را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: انتظار باعث پایداری، امید و پیشرفت ما خواهد شد، شهدای ما بویژه شهدای اخیر که از بسیج و شهید عزیزی که از سپاه پاسداران بود عشق به منجی عالم بشریت داشتند و باید یاد کنیم از این جوانمردی ها و من عرض می‌کنم که شما مردم در این فتنه خوب درخشیدید و راه حق از باطل را به خوبی شناختید و ما هم در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، اضافه کرد: هر کس بخواهد هنجار شکنی کند حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند.

اشتری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی چشم طمع به جان، مال و ناموس مردم داشته باشد، پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود، امروز ما در کشور آرامش و امنیت داریم و دشمنان به دنبال بر هم زدن این امنیت هستند و آنها نتوانسته و نخواهند توانست خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

اشتری افزود: در چند روز گذشته از بیانات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه فراجا استفاده کردیم سخنان ایشان آبی بود روی آتش و چقدر برای مردم امیدوار کننده و برای دشمنان مایوس کننده بود.

 

وی درادامه ضمن قدردانی از تولیت مسجد جمکران در جهت فراهم کردن مقدمات این مراسم، اظهار داشت: منتظران واقعی امروز در این پایگاه جهان تشیع جمع شده‌اند که امیدواریم بتوانیم آن چیزی که مورد نظر و توجه حضرت بقیه الله العظم (عج) است در زندگی شخصی و سازمانی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلیعه و آغازعصر ظهور است، افزود: انقلابی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با هدایت و امامت حضرت امام (رحمه الله علیه) و حضور مردم به پیروزی رسید شروع نهضت حضرت مهدی موعود(عج) است.

اشتری گفت: انشاءالله در این ۴۳ سال که گذشت توانسته باشیم آن مسیری که مورد نظر حضرت امام (ره) بود را طی کرده باشیم، حتما این راه، راه درستی بوده و شهدای ما در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌ها و در دفاع از حرم و امنیت مردم، جز منتظران واقعی حضرت هستند، ان‌شاءالله این امانت به سرمنزل مقصود خواهد رسید و پیروزی نزدیک است.

فرمانده فراجا اضافه کرد: در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری اشاره می فرمایند "جوانان ما زمینه ساز ظهور هستند و با روحیه انقلابی در مسیری قدم می‌گذارند که مسیر حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) خواهد بود"، پیروی از ولی فقیه پیروی از حضرت ولیعصر(عج) بوده و این مسیر، مسیر ظهور است.

وی ادامه داد: راهی نداریم برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) به جز پیروی از تدابیر امامین انقلاب، کسانی که مخالفت می‌کنند، عناد دارند و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند که صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و آغازین روز های دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمن بعثی با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشت و تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد رزمندگان ما و ملت ما پیروز شدند.سردار اشتری افزود:

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات رسانی کارکنان فراجا در ایام اربعین حسینی (ع)، افزود: بیش از ۴۵ روز همکاران من خادم زائران حسینی(ع) در ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) بودند و افتخارشان خدمت به زائران اربعین بود.

گفتنی است در خاتمه از سوی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران به سردار حسین اشتری فرمانده فراجا نشان خادمی و همچنین پرچم این مسجد اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: