کد خبر: ۹۳۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
از تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱، اینترنت در ایران دچار اختلال و قطعی شد. برخی ساعات اینترنت بین‌الملل قطع و اینترنت به شبکه داخلی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین: از تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱، اینترنت در ایران دچار اختلال و قطعی شد. برخی ساعات اینترنت بین‌الملل قطع و اینترنت به شبکه داخلی تبدیل می‌شود.

 

دو هفته بر اینترنت ایران چه گذشت؟

اعتماد آنلاین با انتشار این اینفوگرافیک از همه چالش هایی گفت که در پی اعمال محدودیت از سوی شورای امنیت کشور بر اینترنت گذشته است. اختلال موقتی که حالا وزیر ارتباطات می گوید تا زمان اعلام وزیر کشور ادامه خواهد داشت.

 

اینستاگرام و واتس‌اپ، پیام‌رسان‌های محبوب داخل ایران، فیلتر و مسدود شدند و درخواست برای فیلترشکن و VPN رشد ۳ هزار برابری داشته است. با ادامه این روند، حدود نیم میلیون فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام ورشکسته و نابود خواهند شد.

دو هفته بر اینترنت ایران چه گذشت؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: